Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-19 16h03
Antwoorden: 40 antwoorden
Al meerdere maanden ben ik nu aangesloten op de cloud, die ik wekelijks gebruik.
Men zegt dat men na een aantal weken hiervoor een badge zal krijgen, indien dit niet gebeurd je contact moet opnemen.
Maar via welke weg moet je dan contact opnemen ? Dat is hier niet duidelijk. Ik word gewoon van de ene pagina naar de andere gestuurd zonder een duidelijk antwoord te krijgen.
Misschien dat iemand van jullie hier wel ervaring mee heeft ?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben te snel geweest met mijn vraag te stellen. Na hier wat verder te zoeken heb ik het antwoord gevonden !
toch bedankt 😉
Inderdaad, en "wachten" op de verrassing 😛
Intussen is enkel de "Hapi 2" nog in het Orange gamma ...
Ben eens benieuwd. Ik heb die online gekocht, puur om te zien of het gaat werken. daar heb ik die € 20 wel voor over. En bovendien is een goedkope reserve foon nooit weg.
Tussen haakjes, die online bestelling is in deze corona tijden volkomen vlekkeloos verlopen, en ook vrij vlot.
Goede communicatie (mails) vanwege Orange en netjes aan de deur afgezet (correcte track & trace). Dikke pluim hiervoor aan alle betrokken diensten.
Hallo,
Dat denk ik dus ook , duurt toch al tijd he.
Groetjes,
KJ