Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-12-20 14h09
Antwoorden: 10 antwoorden
Tegenwoordig heb je de familie badge als je familie toevoegt aan je 'abonnement'. Je kan dus mensen familie maken aan jou account of andere kunnen jou toevoegen als familie. Die hoeft niet iemand te zijn rechtstreeks uit je gezin dat kan ook een vriend of vriendin zijn uit je contacten. Hier nog eens de stappen hoe je dit het beste doet :
Om een familie aan te maken, volg je deze stappen:
Goed om weten
* Voor diegene die er aan twijfelen : de persoon die je 'familie' hebt gemaakt blijft zijn eigen factuur behouden.
* Voor de mensen die meerdere nummers op de factuur hebben staan zijn automatisch familie.
Daarin wordt ook aangegeven dat je de gekregen data , die je cadeau krijgt van Orange, cadeau kan geven aan iemand anders. Heb dit eens gezien en getest en je dient hiervoor de volgende stappen te ondernemen :
* open de My Orange app
* ga naar je ontvangen cadeau(s)
* druk op de gekregen data
* onderaan staat nu - accepteren of doorgeven
* druk op doorgeven , je ziet dan het nummer staan met de naam die je als familie hebt. Druk daar op kies en je data zal gegeven worden aan het gekoppelde nummer die je hebt als 'familie'.
* op het andere nummer zal een sms binnen komen en je data is toegevoegd.
In de My Orange app van de 'familie' persoon kan men dan ook zien dat je .....GB hebt gekregen van die persoon.
Dit is enkel voor de verkregen data door te geven , andere cadeaus kan je niet door geven.
Tot hoeveel personen kan je toevoegen van je familie? En moet je dit telkens doen als je iemand toevoegd door een bericht te verzenden? Want heb men man alleen erin staan maar mijn dochter heeft pas een abbonement onder ons en wil haar ook toevoegen, en mijn zus heeft ook orange een abbonement, en mijn zoon een oplaadkaart van orange.
Helaas werkt dit bij mij niet. Ik kan enkel iets accepteren en niet doorgeven, heb wel iemand toegevoegd aan familie. 😞
@Jihane20 beste is dan eens contact te nemen met de klantendienst of het webcare team. Het webcare team kan je bereiken via Facebook en je dient een account te hebben. Eventueel via Twitter gaat ook. Maar de stappen die ik heb beschreven werken dus wel want ik heb deze test gedaan en die werkt.
@patrick2 helaas reageren ze niet via de Facebook chat en Twitter heb ik niet.