annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Je gekregen data door geven via de My Orange App

Topic gestart op: 06-12-20 14h09

Antwoorden: 9 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Je gekregen data door geven via de My Orange App

Tegenwoordig heb je de familie badge als je familie toevoegt aan je 'abonnement'. Je kan dus mensen familie maken aan jou account of andere kunnen jou toevoegen als familie. Die hoeft niet iemand te zijn rechtstreeks uit je gezin dat kan ook een vriend of vriendin zijn uit je contacten. Hier nog eens de stappen hoe je dit het beste doet :

Hoe kan ik iemand toevoegen aan mijn Orange Thank You-familie die niet op mijn factuur staat?

Om een familie aan te maken, volg je deze stappen:

  1. Stuur FAMILY naar 8790 (gratis) om je Orange Thank You familie-gebruikersnummer te ontvangen.
  2. Deel het familie-gebruikersnummer met de persoon waarmee je familie wil creëren.
  3. Deze persoon moet JOIN FAMILY, gevolgd door je gebruikersnummer opsturen naar 8790 (gratis) ⇒Voorbeeld "JOIN FAMILY 59**bleep**4"
  4. Je ontvangt beiden een sms-bevestiging

 

Goed om weten

  • Je kan enkel een Orange Thank You-familie aanmaken met iemand die een Orange-klant (residentieel) is (zowel abonnement als herlaadkaart).
  • Je kan slechts tot 1 Orange Thank You-familie behoren.

* Voor diegene die er aan twijfelen : de persoon die je 'familie' hebt gemaakt blijft zijn eigen factuur behouden. 

* Voor de mensen die meerdere nummers op de factuur hebben staan zijn automatisch familie

Daarin wordt ook aangegeven dat je de gekregen data , die je cadeau krijgt van Orange, cadeau kan geven aan iemand anders. Heb dit eens gezien en getest en je dient hiervoor de volgende stappen te ondernemen :

* open de My Orange app 

* ga naar je ontvangen cadeau(s)

* druk op de gekregen data

* onderaan staat nu - accepteren of doorgeven

* druk op doorgeven , je ziet dan het nummer staan met de naam die je als familie hebt. Druk daar op kies en je data zal gegeven worden aan het gekoppelde nummer die je hebt als 'familie'. 

* op het andere nummer zal een sms binnen komen en je data is toegevoegd. 

In de My Orange app van de 'familie' persoon kan men dan ook zien dat je .....GB hebt gekregen van die persoon. 

 

Dit is enkel voor de verkregen data door te geven , andere cadeaus kan je niet door geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
9 ANTWOORDEN 9
Jihane20
Ervaren verkenner

Helaas werkt dit bij mij niet. Ik kan enkel iets accepteren en niet doorgeven, heb wel iemand toegevoegd aan familie. 😞 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jihane20  beste is dan eens contact te nemen met de klantendienst of het webcare team. Het webcare team kan je bereiken via Facebook en je dient een account te hebben. Eventueel via Twitter gaat ook. Maar de stappen die ik heb beschreven werken dus wel want ik heb deze test gedaan en die werkt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jihane20
Ervaren verkenner

@patrick2 helaas reageren ze niet via de Facebook chat en Twitter heb ik niet. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jihane20  ze reageren wel hoor heb over laatst nog een bericht gedaan enkel door drukte duurt het langer zou een herhaling sturen heb ik toen ook gedaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen