Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-12-20 14h09
Antwoorden: 10 antwoorden
Tegenwoordig heb je de familie badge als je familie toevoegt aan je 'abonnement'. Je kan dus mensen familie maken aan jou account of andere kunnen jou toevoegen als familie. Die hoeft niet iemand te zijn rechtstreeks uit je gezin dat kan ook een vriend of vriendin zijn uit je contacten. Hier nog eens de stappen hoe je dit het beste doet :
Om een familie aan te maken, volg je deze stappen:
Goed om weten
* Voor diegene die er aan twijfelen : de persoon die je 'familie' hebt gemaakt blijft zijn eigen factuur behouden.
* Voor de mensen die meerdere nummers op de factuur hebben staan zijn automatisch familie.
Daarin wordt ook aangegeven dat je de gekregen data , die je cadeau krijgt van Orange, cadeau kan geven aan iemand anders. Heb dit eens gezien en getest en je dient hiervoor de volgende stappen te ondernemen :
* open de My Orange app
* ga naar je ontvangen cadeau(s)
* druk op de gekregen data
* onderaan staat nu - accepteren of doorgeven
* druk op doorgeven , je ziet dan het nummer staan met de naam die je als familie hebt. Druk daar op kies en je data zal gegeven worden aan het gekoppelde nummer die je hebt als 'familie'.
* op het andere nummer zal een sms binnen komen en je data is toegevoegd.
In de My Orange app van de 'familie' persoon kan men dan ook zien dat je .....GB hebt gekregen van die persoon.
Dit is enkel voor de verkregen data door te geven , andere cadeaus kan je niet door geven.
@patrick2 ja zal dan nogmaals een bericht versturen want heb ruim een week geleden mijn bericht gestuurd en geen reactie gehad helaas.
@Jihane20 meer kan je niet doen helaas en ik begrijp en weet hoe frustrerend het is als ze niet antwoorden. Maar de enige manier is door een herhaling te sturen. Zoals ik al zei heb dit toen ook gedaan en dan hebben ze mij geantwoord en ze zijn er mee bezig om mijn vraag / probleem op te lossen.
@Jihane20 Ik heb de indruk dat ze bij webcare niet standaard alle privé berichten gaan lezen. Het beste is om onder de laatste openbare post van het Orange FB profiel gewoon publiek te posten dat je een privé bericht hebt gestuurd (en Orange taggen) en dan krijg je meestal snel een reactie. 😉
@Jeany Bedankt voor de tip dat zal ik zeker doen!!