annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Keuze geschenken vallen tegen.

Topic gestart op: 21-02-18 22h31

Antwoorden: 64 antwoorden

bverhoye
Gewaardeerd verkenner

Keuze geschenken vallen tegen.

Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken 🤨. 

Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?

Labels (1)
64 ANTWOORDEN 64
Frank76
Leidende verkenner

Bij Telenet op 20 jaar nooit iets gekregen.
Bij Orange op minder dan 1 jaar tijd al film ticket en verjaardagscadeau. Tof 🙂


Ik denk dat de keuzes gewoon tijdsafhankelijk zijn. Denk dat ze gewoon een paar maanden telkens contracten hebben bij firma's, en dan weer bij anderen.

LukasHeylen
Ervaren verkenner

Ik denk dat je gelijk hebt en dus geluk moet hebben.

Malivai
Gewaardeerd verkenner

Telenet is inderdaad maar triestig. 1 keer tickets gewonnen voor de Sinterklaasshow en dat is het .

ghostboy
Ervaren verkenner

Telenet en orange zijn ook dag en nacht verschil!

Ik vind de cadeaus van orange  OK alleen jammer dat als je 3 keuzes krijgt de meeste keuzes een cadeau bevat waarvoor je iets moet kopen of korting voor iets snap je ?

Maar voo mijn verjaardag zat er wel een leuke tusse en da ware Chocolade en daar was ik eerder blijer mee dan korting voor centerparcs of voor aankoop voor adidas ofzo.

Hopelijk passen ze die cadeaus zo betje aan waardoor de klant zelf niet iets moet kopen en eerder gwn iets krijgt zonder een andder onder het gras

juliedh
Aspirant scout

Ik heb de afgelopen maanden 2 reisgidsjes mogen kiezen en een testabonnement op de Knack gehad.

Vind ik ook niet slecht tbh. Bij andere providers krijg je niks ! Zoals iemand al eerder zei: Een gegeven paard...

Indien je leukere aanbiedingen hebt, geef Orange misschien ideëen ! Constructief ipv destructief zijn 😉

Leden met de meeste pluimen