annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Keuze geschenken vallen tegen.

Topic gestart op: 21-02-18 22h31

Antwoorden: 64 antwoorden

bverhoye
Gewaardeerd verkenner

Keuze geschenken vallen tegen.

Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken 🤨. 

Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?

Labels (1)
64 ANTWOORDEN 64
Dieterlelievre
Aspirant verkenner

 

Heb ooit eens een koffie zet gekregen.

Daarna was het steeds minder en minder

KurtC
Ervaren verkenner

Zal wel afhangen welk abonnement en voor hoeveel geld je maandelijks besteed denk ik. Al bijna 10 jaar Mobistar / Orange met 1 abonnement en buiten een tweede cinema ticket bij aankoop eerste, gratis gb's en een doosje koekjes heb ik nog niet veel mogen ontvangen 😔

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@KurtC  schreef:

Zal wel afhangen welk abonnement en voor hoeveel geld je maandelijks besteed denk ik. Al bijna 10 jaar Mobistar / Orange met 1 abonnement en buiten een tweede cinema ticket bij aankoop eerste, gratis gb's en een doosje koekjes heb ik nog niet veel mogen ontvangen 😔


Vermits er geen vaste lijn in te vinden is en er nergens concrete info over bestaat is het voor iedereen koffiedik kijken ... Met uiteraard daaruit volgend de nodige gissingen en speculaties ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


LisaJacobs
Gewaardeerd verkenner

Waar krijg je tegenwoordig nog iets?

Beter iets dan niets!

Orange vraagt ook bij de aanmaak van jouw profiel waar jouw interesses liggen 🙂

0 pluimen
kathlnnc
Aspirant scout

Ik vind het aanbod van de geschenken best oké, telkens variatie en 3 verschillende geschenken. Top!

Leden met de meeste pluimen