Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Keuze geschenken vallen tegen.

Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken 🤨. 

Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?

Labels (1)
62 ANTWOORDEN 62
Highlighted
Ervaren verkenner

Momenteel deze voordelen voor mij beschikbaar,  da's zeker niet mis!

Highlighted
Leidende sjamaan

@Xoffus  schreef:

Momenteel deze voordelen voor mij beschikbaar,  da's zeker niet mis!

Da's inderdaad mooi Smiley Vrolijk

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

ik vind het leuk dat ik al iets krijg en de filmtickets zijn super voor een avondje uit

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Soms lijkt het heel random dat je een cadeau krijgt. 

Zowel mijn vrouw als ik zijn al 16jaar klant en zij krijgt veel vaker dingen meestal onder de noemer van aub gewoon een geschenk en ik krijg zelden iets... 

Highlighted
Leidende sjamaan

@Shane  schreef:

Soms lijkt het heel random dat je een cadeau krijgt. 

Zowel mijn vrouw als ik zijn al 16jaar klant en zij krijgt veel vaker dingen meestal onder de noemer van aub gewoon een geschenk en ik krijg zelden iets... 

Inderdaad, dat is ook zo. Bvb met sinterklaas of nieuwjaar... woren er klantenuitgeloot die een geschenkje krijgen. Voor je verjaardag krijg je ook niet elk jaar iets ... Het is inderdaad at random ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Highlighted
Aspirant scout

Ik vind het aanbod van de geschenken best oké, telkens variatie en 3 verschillende geschenken. Top!

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Waar krijg je tegenwoordig nog iets?

Beter iets dan niets!

Orange vraagt ook bij de aanmaak van jouw profiel waar jouw interesses liggen 🙂

0 pluimen
Highlighted
Aspirant scout

Heeft het ook te maken met hoe lang je al klant bent? Heb het idee dat nieuwe klanten betere cadeaus krijgen. 

Highlighted
Leidende sjamaan

@MiekeM  schreef:

Heeft het ook te maken met hoe lang je al klant bent? Heb het idee dat nieuwe klanten betere cadeaus krijgen. 

Gho, dat varieert sterk hoor. En je moet wel een verschil maken tussen cadeaus en promoties. Wat betreft het tweede heb je gelijk, dat is praktisch enkel voor nieuwe klanten.

Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Heb ooit eens een koffie zet gekregen.

Daarna was het steeds minder en minder

Leden met de meeste pluimen