annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kleine enquête voor Orange Thank You : deel 3

Topic gestart op: 09-11-22 15h26

Antwoorden: 21 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Kleine enquête voor Orange Thank You : deel 3

 

Halloo!

Dit is deel 3 van het Co-creatie project 😊.

Zoals je weet, werkt Orange al samen met verschillende commerciële bedrijven en non-profitorganisaties.

Hier zijn de vragen die we je willen stellen:

  1. Heb je specifieke ideeën met welke bedrijven Orange zou kunnen samenwerken voor dit loyaliteitsprogramma?
  2. Met welke goede doelen zou Orange kunnen samenwerken of welke projecten zou Orange volgens jou moeten steunen? Waarom of waarom niet?

 

Een mogelijk idee voor Orange is om via OTY regelmatig wedstrijden te organiseren waarmee klanten prijzen kunnen winnen.

  1.  Wat vind je hiervan? Is dit een goed idee? Waarom of waarom niet?
  2. Moet Orange bij dergelijke wedstrijden veel kleine prijzen uitdelen of een beperkt aantal grote prijzen?
  3. Welke prijzen heb je in gedachten? Kan je concrete voorbeelden geven van prijzen die Orange dan aan de winnaars zou kunnen geven?
  4. Ben je bekend met het concept van een "schattenjacht"? Zo ja, kan je een voorbeeld geven?

 

Een door een bedrijf georganiseerde schattenjacht is in feite niets anders dan een speurtocht waarbij klanten op zoek moeten gaan naar een prijs. Bijvoorbeeld, een prijs winnen door die op een bepaalde plaats te zoeken volgens de instructies. Meestal zijn de aanwijzingen die je moet zoeken om een beloning te krijgen op de website verborgen 😊.

Heb jij een leuk idee hoe Orange zo'n speurtocht zou kunnen organiseren?

Bedankt voor jouw deelname !

Rizlaine

Labels (2)
21 ANTWOORDEN 21
Helen1
Ervaren genezer

@Manitou 

1. Neen. Vele prijzen zijn niet geschikt voor mensen met epilepsy of een handicap,  en de meeste anderen moet je een bedrag geld uitgeven in een winkel voor korting wat niet iedereen heeft.

2. Minder maar grotere prijzen

3. Smartphone, of cadeaubon, abbonement reductie, .... Smartwatch,

4. Neen, maar met een handicap weet ik niet of dat haalbaar is. Dit is niet eerlijk voor mensen in rolstoelen of mensen opgenomen in ziekenhuizen met chronische ziektes. Schaf dat maar af, zou ik zeggen om eerlijk te zijn.

 

 

Mvg

Helen1

0 pluimen
fregilcy
Aspirant genezer

Laatste geschenk vond ik al een goed idee, je kon je geschenk weggeven aan natuurpunt. Dat is zeker al in de goede richting of aan een of ander provinciaal park om bomen bij te planten enz.  Maar ik zou ook voorstander zijn als je als geschenk 3 GB als geschenk krijg dat is mooi, maar ik heb elke maand meer dan genoeg, maar moest je daar de waarde kunnen opsparen in punten, als je een ander toestel wil kopen dan kun je die punten gebruiken als een korting, zo zou je een duur toestel kunnen kopen waar je anders de kans niet voor heb en er blijft die binding met Orange. als je ziet hoe die grote winkels daar op inspelen. 

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer


@Manitou  schreef:

 

Halloo!

Dit is deel 3 van het Co-creatie project 😊.

Zoals je weet, werkt Orange al samen met verschillende commerciële bedrijven en non-profitorganisaties.

Hier zijn de vragen die we je willen stellen:

  1. Heb je specifieke ideeën met welke bedrijven Orange zou kunnen samenwerken voor dit loyaliteitsprogramma?
  2. Met welke goede doelen zou Orange kunnen samenwerken of welke projecten zou Orange volgens jou moeten steunen? Waarom of waarom niet?

 

Een mogelijk idee voor Orange is om via OTY regelmatig wedstrijden te organiseren waarmee klanten prijzen kunnen winnen.

  1.  Wat vind je hiervan? Is dit een goed idee? Waarom of waarom niet?
  2. Moet Orange bij dergelijke wedstrijden veel kleine prijzen uitdelen of een beperkt aantal grote prijzen?
  3. Welke prijzen heb je in gedachten? Kan je concrete voorbeelden geven van prijzen die Orange dan aan de winnaars zou kunnen geven?
  4. Ben je bekend met het concept van een "schattenjacht"? Zo ja, kan je een voorbeeld geven?

 

Een door een bedrijf georganiseerde schattenjacht is in feite niets anders dan een speurtocht waarbij klanten op zoek moeten gaan naar een prijs. Bijvoorbeeld, een prijs winnen door die op een bepaalde plaats te zoeken volgens de instructies. Meestal zijn de aanwijzingen die je moet zoeken om een beloning te krijgen op de website verborgen 😊.

Heb jij een leuk idee hoe Orange zo'n speurtocht zou kunnen organiseren?

Bedankt voor jouw deelname !

Rizlaine



@Manitou  schreef:

 

Halloo!

Dit is deel 3 van het Co-creatie project 😊.

Zoals je weet, werkt Orange al samen met verschillende commerciële bedrijven en non-profitorganisaties.

Hier zijn de vragen die we je willen stellen:

  1. Heb je specifieke ideeën met welke bedrijven Orange zou kunnen samenwerken voor dit loyaliteitsprogramma?
  2. Met welke goede doelen zou Orange kunnen samenwerken of welke projecten zou Orange volgens jou moeten steunen? Waarom of waarom niet?

 

Een mogelijk idee voor Orange is om via OTY regelmatig wedstrijden te organiseren waarmee klanten prijzen kunnen winnen.

  1.  Wat vind je hiervan? Is dit een goed idee? Waarom of waarom niet?
  2. Moet Orange bij dergelijke wedstrijden veel kleine prijzen uitdelen of een beperkt aantal grote prijzen, naargelang de duur dat je klant bent bij Orange.
  3. Welke prijzen heb je in gedachten? Kan je concrete voorbeelden geven van prijzen die Orange dan aan de winnaars zou kunnen geven?
  4. Ben je bekend met het concept van een "schattenjacht"? Zo ja, kan je een voorbeeld geven?

 

Een door een bedrijf georganiseerde schattenjacht is in feite niets anders dan een speurtocht waarbij klanten op zoek moeten gaan naar een prijs. Bijvoorbeeld, een prijs winnen door die op een bepaalde plaats te zoeken volgens de instructies. Meestal zijn de aanwijzingen die je moet zoeken om een beloning te krijgen op de website verborgen 😊.

Heb jij een leuk idee hoe Orange zo'n speurtocht zou kunnen organiseren?

Bedankt voor jouw deelname !

Rizlaine


@Manitou 

1. Niet alles hoeft materialistisch te zijn. Er zijn ook mensen die graag aan de volgende onderstaande doelgroepen willen schenken. Maar dan heb je ook de andere mensen die waarde hechten aan het belang tssn de band van Orange ( producten, bon, -%,...), en dit geeft een verrassend goed gevoel en houdt de klant bij u.

Het krijgen van iets materialistisch af en toe, een waardebon is wel leuk maar deze vind ik nog belangrijker. Denken aan de toekomst en aan anderen!

-->Natuurpunt.be is een geweldige initiatief om de wereld groener te maken. Bomen planten in natuurreservaat uitbreiden.

-->Gaia.be is er om dieren die mishandeld of deze te voorkomen, te redden

-->1813, de zelfmoordlijn, het aantal mensen met problemen( vnlk psychisch), is onderbemand. Er zouden meerdere lijnen moeten aanwezig zijn om zo, suïcide preventief te kunnen vermijden en mensen, vrienden, familieleden te helpen en ondersteunen.

2. Af en toe een bon of iets dergelijks krijgen zoals bij verjaardagen, verheugd de klant en maakt dat bvb de klant iets aankoopt wat voor Orange ook een voordeel heeft. Sommige mensen zijn eenzaam en alleen en een cadeau zoals een product, reductie, .... brengt vreugde met zich toe. Dit zou op basis van verjaardagen en badges moeten gebeuren. Hoe langer je klant bent, des te waardevoller het cadeau zou kunnen zijn. 

 

3.

- Een bon van - 50 euro bij aankoop nieuw toestel, zonder aansluiting contract!

- een korting op aankoop van bepaalde producten

- een maand gratis abbonement

- keuze uit de volgende opties

 

Ik hoop dat hier leuke ideëen tussen staan voor jullie?

Dank u voor deze FUN wedstrijd!

PhotoRoom-20230423_152509.png

 

fregilcy
Aspirant genezer

als ik zie staan wedstrijd dan draai ik het liefst een beetje verder, dan kun je enkele belonen en de rest is alleen een teleurstelling. wie geluk heeft wint, VB. een wedstrijd met 10 prachtige prijzen, met 20.000 deelnemers dan moet het lukken ondanks uw juiste antwoord dat je uitgeloot word. een geschenk is een aanmoediging of dank u voor trouwe klant enz. Als je een wedstrijd moet doen om een beloning trouwe klant sorry ik heb het dan gehad. Wat met mensen die een beperking hebben wanneer winnen die dan? geef liever een klein maar nuttig iets heel eenvoudig en toch waarop iemand zegt hey die zeggen toch dank u wel. gr. 

 

0 pluimen
xKaren
Aspirant verkenner

Hoi,

In verband met je eerste twee vragen:

1) Ik vind een samenwerking met non-profit organisaties het fijnst. Ofwel kleine bedrijven. Met andere woorden niet de grote marktleiders. Ik steun persoonlijk liever een kleine zelfstandige of bedrijf/organisatie met met concreet doel en betekenis. Denk (bv) aan het klimaat.

2) Voor goede doelen zijn er enorm veel suggesties mogelijk. Ik ben persoonlijk wel fan van projecten voor dieren, kinderen in armoede of andere moeilijkheden, natuur en klimaat, slachtoffers,..

Wat het tweede deel van de bevraging betreft:

1) Ik vind wedstrijden geen slecht idee. Ik moet wel toegeven dat ik altijd afhaak indien een wedstrijd eindigt met de vraag hoeveel deelnemers er verwacht worden..

2) Ik zou afwisselend veel kleine en een beperkt aantal grote prijzen inzetten. Beide pistes zijn oprecht interessant.

3) Aangezien er via andere wegen al kortingsbonnen verdiend kunnen worden, zou ik voor concrete prijzen gaan. Dit hoeft niet altijd iets materieel te zijn zoals (bv.) een keukentoestel. Ikzelf vind prijzen in de vorm van een activiteit wel leuk. Denk (bv) aan karting met vrienden, een weekend Ardennen,..

4) Ik ben niet bekend met het concept van een schattenjacht. De term doet me wel denken aan geo-cachen.

Veel succes nog!

Leden met de meeste pluimen