annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Topic gestart op: 07-11-22 17h57

Antwoorden: 38 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Hello 🙂

Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.

Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.

Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.

We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!

Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂

  1. Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? (Ja, soms probeer ik het, nooit gebruikt, nooit van gehoord...)
  2. Wat was jouw indruk van de geschenken?
  3. Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen?
  4. Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij?
  5. Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You? Waarom of waarom niet?
  6. Wat zijn de andere positieve punten? Waarom of waarom niet?
  7. Wat kan volgens jou nog verbeterd worden?

Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.

Rizlaine

 

Manitou_0-1667840010424.jpeg

 

Labels (2)
38 ANTWOORDEN 38
Phyrraq
Gewaardeerd verkenner

1. Ja voor de cadeautjes

2. Heb enkel iets aan de internet cadeautjes. Maar te weinig

3.internet gb's

4. Verjaardagscadeau

5. Cadeautjes krijgen

6.in het begin gaat het vlot maar daarna veeeeeel te traag

7. Meer cadeautjes en meer internet

0 pluimen
Daisydeloor
Gewaardeerd verkenner

1. Ja om de badges te verdienen.

2. Vind de keuze van de cadeaus wel leuk, enkel extra GB hebben we persoonlijk niks aan  omdat we al een hoog aantal hebben om te gebruiken per maand en dat raakt sowieso al nooit op.

3. Enkel via de badges Klaaar wasstrips en qallo smaakjes voor in water.

4. Ik weet enkel via de badges te verdienen en prijsvragen, maar van de rest geen idee

5. In het begin is dit wel leuk omdat je een aantal badges makkelijk kunt verzamelen, maar daarna is de kans erop niet meer zo groot. Dan zijn er badges die je pas na lange tijd kunt verdienen. Weet ook niet of er na verloop van tijd nieuwe badges bijkomen. Ik vind het wel jammer dat enkele badges enkel bekomen kunnen worden door de persoon die de facturen betaald.

6. /

7./ 

0 pluimen
tantenita
Ervaren verkenner

1) ja

2) redelijk, maar weinig waar ik gebruik van kan maken.

3)  - mininova op mijn verjaardag    04/23       - schenking natuurpunt 05/23                     - 5 GB gratis 08/23                                     - cine member 1 maand gratis films              22/33

4) - getrouwheid aan orange                          - badge halen                                              - verjaardag                                                - eindejaarcadeau

5) niet iedereen vist naar cadeautjes, bij mij kwamen ze onverwacht en was er blij mee. Kan ik niets kiezen dan doneer ik. De grootste kracht is dat mensen gemotiveerd blijven.

6) een loyaliteitsplan is altijd motiverend en inspirerend. Sommigen zullen er ook aanstoot aan nemen.

7) ik zou niets weten alleen dat het soms moeilijk is op deze groep te komen.

Orbinneke
Gewaardeerd verkenner

  1. Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? ---Ja!
  2. Wat was jouw indruk van de geschenken? ---Soms wel leuke keuzes. De gratis GB's vind ik voor mij niet nuttig, aangezien ik zelf genoeg GB's heb.
  3. Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen? ---Zeepjes van Wond'R vooral. Zijn zeer goed.
  4. Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij? --- Alleen de badges, en online wedstrijdvragen.
  5. Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You? --- Beloond worden met leuke extraatjes voor trouw. Vaak doet men enkel voor nieuwe klanten iets, maar Orange denkt ook aan de trouwe klant.
  6. Wat zijn de andere positieve punten? --- Zie hierboven.
  7. Wat kan volgens jou nog verbeterd worden? --- OP dit moment niet direct iets. Vorig jaar zou ik gezegd hebben de bundels maar deze zijn goed aangepast ondertussen.
 
Leden met de meeste pluimen