annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Topic gestart op: 07-11-22 17h57

Antwoorden: 42 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Hello 🙂

Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.

Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.

Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.

We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!

Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂

  1. Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? (Ja, soms probeer ik het, nooit gebruikt, nooit van gehoord...)
  2. Wat was jouw indruk van de geschenken?
  3. Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen?
  4. Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij?
  5. Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You? Waarom of waarom niet?
  6. Wat zijn de andere positieve punten? Waarom of waarom niet?
  7. Wat kan volgens jou nog verbeterd worden?

Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.

Rizlaine

 

Manitou_0-1667840010424.jpeg

 

Labels (2)
42 ANTWOORDEN 42
fregilcy
Aspirant genezer

Met die magazines heb ik geen goede ervaringen, ofwel krijg je ze niet ofwel een paar de rest vergeten ze . de andere geschenken zoals de was baar van Wonder enz. heb ik steeds ontvangen zonder domiciliëring of wat ook maar het kan een paar maanden duren eer je ze ontvangt , dat ligt niet aan Orange maar aan de firma's die daaraan meewerken, voor hen is dit reclame ; snoepjes en chocolade steeds ontvangen geen enkel probleem maar geduld is een goede deugd , dus geschenken met geduld ontvangen. Maar tot slot geschenken zijn gratis en dat krijg je, soms valt het tegen maar meestal komt het toch goed , en voor mij ik ben altijd tevreden want je kunt ze ook weggeven aan een goed doel. 

0 pluimen
tantenita
Ervaren verkenner

1) Soms niet altijd. Als ik er niets mee kan  dan gebruik ik de mogelijkheid niet.

2) Meer geschikt voor jongeren

3) 5GB extra , cine member gratis kwaliteits films= niet gebruikt geraakte er niet in.  Foto´s wat mislukte.  Shampoo bar die ik nu verwacht eveneens als d Wasstrips Klaaaar die ook nog niet toegekomen zijn.

4) badges verjaardagen hoelang al orangelid  wedtrijden

5) momenteel geen idee over. Ja de mensen verrassen is leuk.omdat i´ er ook niet altijd aan denk.

6) ???

7)

0 pluimen
Angelique2003
Gewaardeerd verkenner

Soms zijn de cadeautjes wel tof.

de extra gb hoeven niet echt omdat we die van het abonnement zelfs niet op krijgen.

wil graag van ‘mijn magazines’ cadeau profiteren, maar de vorige keer moest je een domiciliering activeren, wat ik absurd vind voor een gratis geschenk! Heb dat dus niet gedaan. Maar dat zag je pas NA de acceptatie, dus kon ook geen ander geschenk kiezen.

nu is er weer dit ‘mijn magazines’ cadeau maar er staat nergens bij of je weer een domiciliering moet aanmaken. Zou hier graag van genieten maar niet als je een domiciliering moet aanmaken. 

dus conclusie: het mag allemaal wat duidelijker zijn

0 pluimen
Ndh
Gewaardeerd verkenner

  1. ik probeer er zoveel als mogelijk uit te halen.
  2. De geschenken zijn soms een beetje dom. Extra internet ofzo, terwijl je al erg veel hebt.
  3. Itunes kaart, chocolade, korting..
  4. Jarig zijn, hoe langer je klant bent, door badges te verdienen…
  5. In het begin gaat het vlot, maar er zijn badges die echt bijna onmogelijk zijn om te halen. 
  6. Op een bepaald moment zit je wat vast en dat is jammer.
  7. Betere kado’s op een kortere termjjn. 
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen