annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Topic gestart op: 07-11-22 17h57

Antwoorden: 42 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Hello 🙂

Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.

Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.

Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.

We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!

Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂

  1. Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? (Ja, soms probeer ik het, nooit gebruikt, nooit van gehoord...)
  2. Wat was jouw indruk van de geschenken?
  3. Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen?
  4. Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij?
  5. Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You? Waarom of waarom niet?
  6. Wat zijn de andere positieve punten? Waarom of waarom niet?
  7. Wat kan volgens jou nog verbeterd worden?

Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.

Rizlaine

 

Manitou_0-1667840010424.jpeg

 

Labels (2)
42 ANTWOORDEN 42
xKaren
Aspirant verkenner

Heej!

Hierbij mijn feedback:

1) Ja, ik maak er gebruik van.

2) Ik vind het fijne geschenken! Ik heb er al een aantal nieuwe organisaties/bedrijven door leren kennen.

3) Snoepjes, zeep, kortingscode van Reebok, foto's,..

4) Badges verzamelen, verschillende jaren klant zijn, een Orange-familie oprichten, etc?

5) Zoals ik hierboven al vermeld heb, leer je nieuwe organisaties/bedrijven kennen. Het is bovendien fijn dat er ook aan ons als klant gedacht wordt. Het is dus een win-win situatie.

6) Het werkt uitdagend en motiverend.

7) Momenteel geen verdere suggesties.

Groeten,

Karen

0 pluimen
IvoD
Orange-werknemer

Hallo,

 

Bedankt voor je feedback Karen. Ik werk zelf mee aan het Orange Thank You programma. Fijn om te lezen dat je zo actief bent in ons programma.

 

Bedankt voor de support! We gaan ons best doen om je nog meer te laten genieten van de cadeautjes.

 

Mvg,

Ivo

0 pluimen
Jessica1403
Ervaren verkenner

1) ja ik gebruik het vaak vooral om mijn badges te zien en orange thank you 

2) ik vind dit echt top!

3) mijn mooiste cadeaus waren een theeset met verschillende thee smaken en audioboeken 

4) als het jouw verjaardag is, via badges, met eindejaar en als er een actie is denk ik?

5) ik vind het fijn dat je als klant niet vergeten wordt met af en toe iets leuks, dit maakt het persoonlijker dan gewoon een klantnr.

6) Ik vind het leuk dat je missies kunt doen en dat er meer is bij orange dan alleen telefoon. Je kunt verschillende pakketten samenstellen.

7) geen idee voor mij is het goed als ik naar de klantenservice bel dan was ik geholpen door een hele vriendelijke meneer dus top

 

 

WendyF
Orange-werknemer

Hallo Patrick,

Bedankt voor je antwoorden. Graag had ik nog wat verder willen ingaan op bepaalde zaken die je aankaart:

-Toen je problemen had met een levering van een gekozen geschenk, heb je dan contact opgenomen met ons om na te gaan wat er gaande was? Indien ja: hoe is dit contact verlopen?

-Je voorstel tot verbetering is zeker een interessant voorstel. Kan je een concreet voorbeeld geven hoe je dit in praktijk zou zien? Hoe zou je dit zelf bijvoorbeeld ingevuld willen zien? Wat denk je over de frequentie: moeten we vaker of minder vaak iets aanbieden? Indien minder frequent, wat zijn dan je verwachtingen ten op zichte van het cadeau dat geschonken wordt?

Ik ben benieuwd naar je antwoorden 😉

Bedankt en nog een fijne dag verder.

patrick2
Wijze
Wijze

@WendyF 

* het is niet dat ik de problemen zelf heb ervaren maar ik ga van de topics uit die hier geplaatst worden. Bij sommige werken de codes niet of het pakket is besteld maar niet geleverd. ( persoonlijk is mijn cadeau wel altijd gekomen ). Het is niet dat het een frequent probleem is maar het kan voorvallen en ja dan is het verwijzing naar de klantendienst. Dus dat zijn van dat soort zaken wat op punt mag komen. 

* Het zou mooier zijn dat men een cadeau kan kiezen naar het aantal jaar klant toe. Nu zijn het random cadeaus die je krijgt , mobiele data , foto drukken of koekjes of een magazine. Zelf ik heb ik ooit eens een fles wijn mogen kiezen maar dan houd het ook wel op. Als je nog veel langer klant bent heb je recht op een resto pas. Via de klantenzone heb je een tabel daarin kan je je interesses aanvinken waarom dan ook niet vanuit dat standpunt bepaalde cadeaus kiezen ? En waarom krijgt iemand die 15 jaar klant is bijna dezelfde cadeaus als iemand die een jaar klant is ? Daar zou een onderscheid in mogen komen. Iemand die 15 jaar klant is zou bijvoorbeeld een tablet kunnen kiezen aan verminderde prijs of een eventueel een gsm toestel. Zoals Orange zelf zegt ' trouw moet beloond worden' dus laat dan ook zien dat een klant van 15 jaar meer in de watten ligt als iemand die een jaar klant is. Je kan cadeaus krijgen via de badges daarin zou je dan kunnen uitmaken , je hebt er drie verzamelt dus dan blijft het cadeau hetzelfde als een langere klant of iemand die korter klant is. En misschien zou men geen drie keuzes hebben zoals maar misschien zou 5 keuzes wel een slimme zet zijn. Je kan zeggen kies uit , mobiele data , korting voor een pretpark , een wijn pakket , een korting voor een etentje en korting op eventueel schoenen. ( dit zijn maar voorbeelden natuurlijk jullie hebben het laatste woord hier in ). Maar hoe langer je klant bent hoe beter het cadeau dan kan er ook bij staan een korting op een gsm toestel of een tablet of een assortiment wijn van 10 flessen iets in die aard , kan ook zijn voor een ballonvaart eventueel. 

Betreft meer of minder cadeaus vindt niet dat het moet afhangen of je vaak wat geeft of weinig wat geeft. Het is immers zo de klant krijgt iets of beter gezegd kan kiezen voor iets en je moet ook niet het onderste uit de kan willen halen. Op regelmatige basis kan een klant wat krijgen dus denk dat die frequentie hoog genoeg is op dit moment. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen