annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Topic gestart op: 07-11-22 17h57

Antwoorden: 38 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Hello 🙂

Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.

Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.

Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.

We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!

Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂

  1. Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? (Ja, soms probeer ik het, nooit gebruikt, nooit van gehoord...)
  2. Wat was jouw indruk van de geschenken?
  3. Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen?
  4. Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij?
  5. Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You? Waarom of waarom niet?
  6. Wat zijn de andere positieve punten? Waarom of waarom niet?
  7. Wat kan volgens jou nog verbeterd worden?

Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.

Rizlaine

 

Manitou_0-1667840010424.jpeg

 

Labels (2)
38 ANTWOORDEN 38
Anonymous
Niet van toepassing

Zou het niet handig zijn dat er in de Orange Thank You nieuwe badges komen voor het gebruik van mobiele data?

? gezien we nu hoger gegaan zijn kwa mobiele data die we beschikbaar hebben ?

Bv : extra badges voor data van 2TB gebruik , 3TB gebruik enz .

0 pluimen
IvoD
Orange-werknemer

Hi bigM,

 

Inderdaad. Iets dat we moeten bekijken... Verbruik de laatste jaren is inderdaad helemaal de hoogte ingegaan.

Bedankt voor de feeback!

Groetjes,

Ivo

 

fregilcy
Ervaren verkenner

Hallo, als ik zie hoeveel mensen er toch nog aan denken zie je toch dat een geschenk een goede klantenbinding is. Het is altijd leuk een presentje te ontvangen en iedereen is er toch graag bij als aan hem gedacht wordt.  Die bioscoop tickets zijn leuk maar voor mij is dit moeilijk, mijn lichamelijke toestand staat het me niet toe om lang recht te zitten, maar voor velen kan het toch ook leuk zijn zou ik daar bv. een van mijn kleinkinderen kunnen laten gebruiken zie maar ik weet niet of dit mag . dus veel vragen zijn er altijd , in ieder geval bedankt en groeten aan ieder.

Maxime123
Rekruut scout

1. Ja. het is een leuk initiatief.

2. Sommige zijn leuk en perfect, andere wat minder.

3. 2 keer een bloemenmengsel, waarvan ik 1 niet ontvangen heb en een koekendoos.

4. Badges verzamelen en verjaardagen. 

5. Verlangen en blij worden naar en van de kleine dingen.

6. Maakt het allemaal wat leuker.

7 Badges duren soms heel lang voor toegekend en er is een pak niet toegekomen.

EmmzLegendary
Ervaren verkenner

Goede dag🖖

Ik ben recent klant bij Orange en wegens tevredenheid neem ik deel aan deze enquête.

Mijn antwoorden zijn:

1. Ja, ik gebruik het Orange Thank you programma.

2. Ik ben aangenaam verrast geweest met mijn eerste geschenk.

3. Ik heb extra 4gb gratis voor 1 maand als geschenk gekregen HANDIG!

4. Andere manieren om cadeautjes te innen via Orange Thank you:

verjaardag van Orange, eindejaarsfeesten, eigen verjaardag, loyaliteit vergoedingen

5. Grootste troef van Orange Thank you is de persoonlijke aanpak.
Omdat dit meer klantgericht is en afgestemd op de databundel van de klant zelf.

6. Je bepaalt zelf welke opties en bundel je neemt en ook welk cadeau heb je ook nog keuzes na het beschikken van aantallen badges.

7. Het Orange Thank You programma zou volgens mij veel interessanter zijn als het zoals een spaarkaart met badges zou werken. 
Waarbij je opspaart voor een (duurder) beter geschenk.

 

Met vriendelijke groeten 

EmmzLegendary

Leden met de meeste pluimen