Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-22 17h57
Antwoorden: 42 antwoorden
Hello 🙂
Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.
Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.
Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.
We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!
Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂
Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.
Rizlaine
1) ja
2) wel leuke ertussen
3) een doosje met 2 speciale olie voor in de keuken en vandaag 5GB extra mobiele data
4) via badges , hoe lang al orangeklant
5) ik wordt steeds verrast omdat ik er gewoon niet aan denk .
6) wedstrijden doe ik zelden mee maar ik vind het wel leuk dat ze zo´n inspanning doen voor hun klanten
7) geen idee
1) ja
2) is soms wel interessant
3)extra data
4) verjaardag, badge, …jaren klant
5) heel leuk dat je beloond wordt
6) het is goed dat je ook goede doelen kan steunen bij beloningen
7) badges zijn niet altijd duidelijk hoe je ze ka
n verdienen
@Manitouverjaardagsbadge heb ik nooittvangen, weet je hoe dit komt?
Mvg het was in mei.
Hartelijk dank op voorhand!
Helen1
1. Zelden kan ik gebruik maken van de loyaliteitsprogramma wegens epilepsy, nergens kunnen geraken zonder openbaar vervoer/ uren, wel gebruik ik het voor natuur doeleinden.
2. De geschenken zijn vaak hetzelfde en extra data met go extreme daar ben je niks mee, film tickets met epilepsy idem, uitstapjes heb ik het probleem met mijn handicap, ..... Het zou fijn zijn moest het ook niet altijd met een bepaalde shop gelinked te zijn want dan ben je verplicht veel geld uit te geven en met een uitkering gaat dat dus helaas moeilijk.
3. Voor de beïen, bomen planten en nagellak voor mijn zus. Ik heb iets geactiveerd maar nooit gebruikt omdat ik nadien pas zag dat ik minstens 50 euro moest spenderen of zoiets.
4. a. Korting in de winkel want ik kan niet online kopen wegens nederlandse nationaliteit
b. Cadeau bon
c. Korting op abbonement
d. Een grote verrassingsgeschenk
5. De grootste kracht van Orange thank you is om de klanten een soort bedanking te geven voor hun trouw zijn x-jaar klant te zijn. Het geeft de klant een volwaardigheidsgevoel, een gevoel om als echte persoon aandacht aan geschonken te worden.
6. Het positieve punt is dat je erkenning krijgt
7. De variabiliteit in prijzen en mss rekening houden met het aantal jaren klant zijnde bij Orange?!?
Mvg
Helen1
1) ja
2) is soms wel interessant
3)extra data
4) verjaardag, badge, …jaren klant
5) heel leuk dat je beloond wordt
6) het is goed dat je ook goede doelen kan steunen bij beloningen
7) badges zijn niet altijd duidelijk hoe je ze kan verdienen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |