Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-22 17h57
Antwoorden: 39 antwoorden
Hello 🙂
Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.
Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.
Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.
We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!
Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂
Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.
Rizlaine
1. Zelden kan ik gebruik maken van de loyaliteitsprogramma wegens epilepsy, nergens kunnen geraken zonder openbaar vervoer/ uren, wel gebruik ik het voor natuur doeleinden.
2. De geschenken zijn vaak hetzelfde en extra data met go extreme daar ben je niks mee, film tickets met epilepsy idem, uitstapjes heb ik het probleem met mijn handicap, ..... Het zou fijn zijn moest het ook niet altijd met een bepaalde shop gelinked te zijn want dan ben je verplicht veel geld uit te geven en met een uitkering gaat dat dus helaas moeilijk.
3. Voor de beïen, bomen planten en nagellak voor mijn zus. Ik heb iets geactiveerd maar nooit gebruikt omdat ik nadien pas zag dat ik minstens 50 euro moest spenderen of zoiets.
4. a. Korting in de winkel want ik kan niet online kopen wegens nederlandse nationaliteit
b. Cadeau bon
c. Korting op abbonement
d. Een grote verrassingsgeschenk
5. De grootste kracht van Orange thank you is om de klanten een soort bedanking te geven voor hun trouw zijn x-jaar klant te zijn. Het geeft de klant een volwaardigheidsgevoel, een gevoel om als echte persoon aandacht aan geschonken te worden.
6. Het positieve punt is dat je erkenning krijgt
7. De variabiliteit in prijzen en mss rekening houden met het aantal jaren klant zijnde bij Orange?!?
Mvg
Helen1
1) ja
2) is soms wel interessant
3)extra data
4) verjaardag, badge, …jaren klant
5) heel leuk dat je beloond wordt
6) het is goed dat je ook goede doelen kan steunen bij beloningen
7) badges zijn niet altijd duidelijk hoe je ze kan verdienen
1.Meestal gebruik ik de loyaliteitsprogramma niet vanwege mijn epilepsie en andere beperkingen waar ik niet naartoe kan gaan. Het is heel jammer want dan gaan die verloren. Ik heb soms wel eens nagellak gekregen maar voor jongens denk ik niet dat dat iets voor hen is..... en ik draag dat ook niet.
2. De geschenken zijn meer en meer gecommercialiseerd waarbij je dan extra producten moet kopen voor korting te krijgen dus die gebruik ik ook niet want ik heb een uitkering. Vroeger kreeg ik een bon van 50 euro korting op een gsm toestel zonder abonnement aan te moeten gaan. Nu zijn het kleine dingen waar ik niets aan heb.
3. nagellak, boom planten( was wel nuttig!), voor de rest weet ik het niet meer en ben bijna 5jaar klant, nooit naar de cinema weggeweest of naar een ppretpark of iets dergelijks, hello fresh ook niet want ik mag niet alleen koken wegens de epilepsie,.... de 50 euro bon voor gsm heb ik niet gebruikt, het was verjaart dus ik had dikke pech!
4.
- badges
- aantal jaren klant
- verjaardag
- iemand toeleiden om Orange klant te worden
5. Het is een leuke manier om iets te vieren! iets waar je naartoe kan gaan of om te bereiken! Een functie geven, waarde aan de klant bedoelende dat je niet zomaar een klant bent maar een persoon met krachten en die je kunt verrassen en gelukkig maken.
Geen waarom niet!
6.
+ positieve punten zie vraag 5.
- negatieve punten zijn, geen doel, saai, geen waardering gevoel of loyaliteitsgevoel
7. Er is al heel wat verbeterd met de klantendienst. Vriendelijk, oplossingsgericht, snel,....
Maar ze zouden meer reclame kunnen maken op fb bvb. ivm hun promoties.
1) Nog niet geprobeerd.
2) Goed voor wie er wat mee kan doen. Voor mezelf zie ik er niets tussen.
3) Geen enkele.
4) Als cotton heb ik nog geen prijsvragen gezien, enkel kortingen en bioscoopticket 1 kopen=1gratis.
5) + 6) + 7) Weet ik niet