annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Topic gestart op: 07-11-22 17h57

Antwoorden: 39 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Hello 🙂

Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.

Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.

Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.

We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!

Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂

  1. Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? (Ja, soms probeer ik het, nooit gebruikt, nooit van gehoord...)
  2. Wat was jouw indruk van de geschenken?
  3. Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen?
  4. Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij?
  5. Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You? Waarom of waarom niet?
  6. Wat zijn de andere positieve punten? Waarom of waarom niet?
  7. Wat kan volgens jou nog verbeterd worden?

Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.

Rizlaine

 

Manitou_0-1667840010424.jpeg

 

Labels (2)
39 ANTWOORDEN 39
Helen1
Ervaren genezer

@Manitou 

1. Zelden kan ik gebruik maken van de loyaliteitsprogramma wegens epilepsy, nergens kunnen geraken zonder openbaar vervoer/ uren, wel gebruik ik het voor natuur doeleinden.

 

2. De geschenken zijn vaak hetzelfde en extra data met go extreme daar ben je niks mee, film tickets met epilepsy idem, uitstapjes heb ik het probleem met mijn handicap, ..... Het zou fijn zijn moest het ook niet altijd met een bepaalde shop gelinked te zijn want dan ben je verplicht veel geld uit te geven en met een uitkering gaat dat dus helaas moeilijk.

3. Voor de beïen, bomen planten en nagellak voor mijn zus. Ik heb iets geactiveerd maar nooit gebruikt omdat ik nadien pas zag dat ik minstens 50 euro moest spenderen of zoiets.

4. a. Korting in de winkel want ik kan niet online kopen wegens nederlandse nationaliteit

    b. Cadeau bon

    c. Korting op abbonement

    d. Een grote verrassingsgeschenk

5. De grootste kracht van Orange thank you is om de klanten een soort bedanking te geven voor hun trouw zijn x-jaar klant te zijn.  Het geeft de klant een volwaardigheidsgevoel, een gevoel om als echte persoon aandacht aan geschonken te worden.

6. Het positieve punt is dat je erkenning krijgt

7. De variabiliteit in prijzen en mss rekening houden met het aantal jaren klant zijnde bij Orange?!?

 

Mvg

Helen1

 

0 pluimen
Amber2
Gewaardeerd verkenner

1) ja

2) is soms wel interessant 

3)extra data

4) verjaardag, badge, …jaren klant

5) heel leuk dat je beloond wordt

6) het is goed dat je ook goede doelen kan steunen bij beloningen

7) badges zijn niet altijd duidelijk hoe je ze kan verdienen

CaptainPurple
Ervaren verkenner

  1. Ja
  2. Niet altijd interessant, soms zit er niets tussen dat ik echt wil
  3. Extra data
  4. Badges verzamelen, verjaardag, aantal jaren kla
  5. Prettig om beloond te worden voor vaste klant te zijn. Vaak krijg je veel extra's als nieuwe klant (cfr veranderen v energieleverancier) maar niet om klant te blijven, dus heel fijn dat er af en toe een extraatje vanaf kan.
  6. Leuk dat je ook goede doelen kan steunen ipv een persoonlijke beloning te kiezen.
  7. Het is niet onmiddellijk duidelijk bij elke badge hoe je deze kan behalen + toevoegen nieuwe badges + meer variatie
0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Manitou 

1.Meestal gebruik ik de loyaliteitsprogramma niet vanwege mijn epilepsie en andere beperkingen waar ik niet naartoe kan gaan. Het is heel jammer want dan gaan die verloren. Ik heb soms wel eens nagellak gekregen maar voor jongens denk ik niet dat dat iets voor hen is..... en ik draag dat ook niet. 

2. De geschenken zijn meer en meer gecommercialiseerd waarbij je dan extra producten moet kopen voor korting te krijgen dus die gebruik ik ook niet want ik heb een uitkering. Vroeger kreeg ik een bon van 50 euro korting op een gsm toestel zonder abonnement aan te moeten gaan. Nu zijn het kleine dingen waar ik niets aan heb.

3. nagellak, boom planten( was wel nuttig!), voor de rest weet ik het niet meer en ben bijna 5jaar klant, nooit naar de cinema weggeweest of naar een ppretpark of iets dergelijks, hello fresh ook niet want ik mag niet alleen koken wegens de epilepsie,.... de 50 euro bon voor gsm heb ik niet gebruikt, het was verjaart dus ik had dikke pech!

4. 

- badges

- aantal jaren klant

- verjaardag

- iemand toeleiden om Orange klant te worden

5. Het is een leuke manier om iets te vieren! iets waar je naartoe kan gaan of om te bereiken! Een functie geven, waarde aan de klant bedoelende dat je niet zomaar een klant bent maar een persoon met krachten en die je kunt verrassen en gelukkig maken.

Geen waarom niet!

6.

+ positieve punten zie vraag 5.

- negatieve punten zijn, geen doel, saai, geen waardering gevoel of loyaliteitsgevoel

7. Er is al heel wat verbeterd met de klantendienst. Vriendelijk, oplossingsgericht, snel,....

Maar ze zouden meer reclame kunnen maken op fb bvb. ivm hun promoties.

tantenita
Ervaren verkenner

1) Nog niet geprobeerd.

2) Goed voor wie er wat mee kan doen. Voor mezelf zie ik er niets tussen.

3) Geen enkele.

4) Als cotton heb ik nog geen prijsvragen gezien, enkel kortingen en bioscoopticket 1 kopen=1gratis.

5) + 6) + 7) Weet ik niet

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen