annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Topic gestart op: 07-11-22 17h57

Antwoorden: 38 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Hello 🙂

Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.

Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.

Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.

We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!

Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂

  1. Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? (Ja, soms probeer ik het, nooit gebruikt, nooit van gehoord...)
  2. Wat was jouw indruk van de geschenken?
  3. Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen?
  4. Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij?
  5. Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You? Waarom of waarom niet?
  6. Wat zijn de andere positieve punten? Waarom of waarom niet?
  7. Wat kan volgens jou nog verbeterd worden?

Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.

Rizlaine

 

Manitou_0-1667840010424.jpeg

 

Labels (2)
38 ANTWOORDEN 38
Pletse
Gewaardeerde genezer

  1. Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? 
    Vroeger maakte ik er regelmatig gebruik van voor bioscooptickets, echter sinds er geen tickets meer beschikbaar zijn voor de Kinépolis groep is het voor mij te ver om naar de dichtste bioscoop te rijden.

  2. Wat was jouw indruk van de geschenken?
    Er zit variatie in maar helaas niet bepaald mijn ding.

  3. Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen?
    2de bioscoopticket gratis (op dinsdag 😅) en reep chocolade.

  4. Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij?
    Badges verzamelen (per 3 dacht ik een cadeau), loyale klant (x aantal maanden/jaren), verjaardagscadeau?

  5. Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You?
    Waarom of waarom niet?
    Een extra'tje als "beloning/bedanking" is altijd mooi meegenomen. 


  6. Wat zijn de andere positieve punten?
    Waarom of waarom niet?


  7. Wat kan volgens jou nog verbeterd worden?
    Misschien opteren voor cadeaubonnen van grote webshops zoals Bol.com of Zalando?
    Een korting op je eigen Orange factuur onder de naam "Loyaliteitskorting"?
    Bekendheid van het programma is volgens mij nog beperkt.
    Het toekennen van de badges werkt volgens mij niet altijd even goed. Zo heb ik bvb geen "Orange Phone" badge ontvangen na bestelling van een nieuwe gsm via de webshop of "Contest badge" terwijl ik al meerdere keren aan wedstrijden heb deelgenomen. Nu, dat is nu niet een drama maar ja...
    Terug Kinépolistickets beschikbaar maken? Desnoods een korting ipv 2de ticket op dinsdag.


IvoD
Orange-werknemer

Hey,

Bedankt voor de fijne post! Heel interessant.

Wat puntje 7 betreft mbt de badges. Misschien een kleine verduidelijking. De 'Orange Phone' badge ontvang je wanneer je een gsm kiest van het merk Orange. Zoals de Orange Hapi2. Andere merken komen niet aanmerking.

En wat de Contest Badge betreft, deze werd nog maar in december 2023 geïntroduceerd. Dus klopt dat je deze nog niet kon ontvangen. 

Fijn eindejaar!

Mvg,

Ivo 

 

Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @IvoD ,

Bedankt om punt 7 duidelijk te maken.

Ook een fijn eindejaar voor jou uiteraard!

0 pluimen
Noahs
Aspirant verkenner

1 ja

0 pluimen
Tuur123
Aspirant verkenner

1. Ja, vrij regelmatig

2. Blij op ze te ontvangen

3. extra data en een gratis filmticket

4. Verjaardagen, x aantal jaren klant, zoveel keer herladen in een bepaalde tijd

5. het helpt om de klanten tevreden te houden door soms wat extra's te geven

6. De gratis data zorgt ervoor dat ik niet elke keer zo snel moet herladen

7. Een manier om aan te geven hoe ver je al zit, bv bij datalover

Leden met de meeste pluimen