Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-22 17h57
Antwoorden: 42 antwoorden
Hello 🙂
Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.
Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.
Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.
We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!
Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂
Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.
Rizlaine
1.Meestal gebruik ik de loyaliteitsprogramma niet vanwege mijn epilepsie en andere beperkingen waar ik niet naartoe kan gaan. Het is heel jammer want dan gaan die verloren. Ik heb soms wel eens nagellak gekregen maar voor jongens denk ik niet dat dat iets voor hen is..... en ik draag dat ook niet.
2. De geschenken zijn meer en meer gecommercialiseerd waarbij je dan extra producten moet kopen voor korting te krijgen dus die gebruik ik ook niet want ik heb een uitkering. Vroeger kreeg ik een bon van 50 euro korting op een gsm toestel zonder abonnement aan te moeten gaan. Nu zijn het kleine dingen waar ik niets aan heb.
3. nagellak, boom planten( was wel nuttig!), voor de rest weet ik het niet meer en ben bijna 5jaar klant, nooit naar de cinema weggeweest of naar een ppretpark of iets dergelijks, hello fresh ook niet want ik mag niet alleen koken wegens de epilepsie,.... de 50 euro bon voor gsm heb ik niet gebruikt, het was verjaart dus ik had dikke pech!
4.
- badges
- aantal jaren klant
- verjaardag
- iemand toeleiden om Orange klant te worden
5. Het is een leuke manier om iets te vieren! iets waar je naartoe kan gaan of om te bereiken! Een functie geven, waarde aan de klant bedoelende dat je niet zomaar een klant bent maar een persoon met krachten en die je kunt verrassen en gelukkig maken.
Geen waarom niet!
6.
+ positieve punten zie vraag 5.
- negatieve punten zijn, geen doel, saai, geen waardering gevoel of loyaliteitsgevoel
7. Er is al heel wat verbeterd met de klantendienst. Vriendelijk, oplossingsgericht, snel,....
Maar ze zouden meer reclame kunnen maken op fb bvb. ivm hun promoties.
1) Nog niet geprobeerd.
2) Goed voor wie er wat mee kan doen. Voor mezelf zie ik er niets tussen.
3) Geen enkele.
4) Als cotton heb ik nog geen prijsvragen gezien, enkel kortingen en bioscoopticket 1 kopen=1gratis.
5) + 6) + 7) Weet ik niet
1) Het mogelijk maken om je in de app van Myorange in te loggen met email & wachtwoord .
2) Esim vernieuwing kunnen aanvragen via je klantenzone en deze dan via email toegestuurd krijgen.
3) Bij onderhoudswerken dit ook te zien krijgen in de Myorange app op Android , dit is tot op heden enkel zichtbaar voor mensen met een iPhone , niet bij Android. ( dit moet gefixt worden )
4) Esim ondersteuning voor Samsung Galaxy Watches & iWatch zonder een duur abonnement te moeten bijnemen voor deze functie te kunnen gebruiken.
Dit zijn echt wel mijn belangrijke punten. ook de nieuwe badges voor mobiele data .
Zou het niet handig zijn dat er in de Orange Thank You nieuwe badges komen voor het gebruik van mobiele data?
? gezien we nu hoger gegaan zijn kwa mobiele data die we beschikbaar hebben ?
Bv : extra badges voor data van 2TB gebruik , 3TB gebruik enz .