annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Topic gestart op: 07-11-22 17h57

Antwoorden: 38 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Hello 🙂

Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.

Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.

Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.

We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!

Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂

  1. Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? (Ja, soms probeer ik het, nooit gebruikt, nooit van gehoord...)
  2. Wat was jouw indruk van de geschenken?
  3. Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen?
  4. Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij?
  5. Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You? Waarom of waarom niet?
  6. Wat zijn de andere positieve punten? Waarom of waarom niet?
  7. Wat kan volgens jou nog verbeterd worden?

Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.

Rizlaine

 

Manitou_0-1667840010424.jpeg

 

Labels (2)
38 ANTWOORDEN 38
IvoD
Orange-werknemer

Hallo,

Ik werk zelf mee aan het Orange Thank You programma. Heel fijn om jouw boodschap te lezen.

Ik lees een paar interessante ideeën die we graag meenemen bij het opstellen van toekomstige acties.

 

Bedankt voor jouw post.

Mvg,

Ivo

fregilcy
Veteraan verkenner

Ja ik kijk regelmatig, om te zien wat er zoal gebeurt of verandert. De geschenken die ik tot nu toe gekregen heb zijn bijna altijd dezelfde surf tijd of bel tijd. Maar op mijn ouderdom kom ik al ruim toe met mijn maandelijks abonnement, dan heb ik de magazines geprobeerd, maar de ene keer komen ze toe anders zie je ze niet, en een paar keer de snoepjes. Het meest ken ik de geschenken die je krijgt op verjaardag en omdat je al lang lid zijt. De grootste kracht zijn de geschenken en de uitleg en over de badges enz. Wat volgens mij zou kunnen verbeteren, als je nu geschenk krijg vb. surf tijd of bel tijd, wat je niet kunt gebruiken zou je ter vervangen misschien punten kunnen sparen om iets te kopen wat je nodig hebt, of wat je graag zou hebben, een bescherm hoesje of noem maar op, ik wil niet ondankbaar zijn maar neem nu als ik een geschenk kan gebruiken om reclame te maken, vb. een belkaart geven aan mijn klein kinderen om zo reclame te maken of noem maar iets, dat is beter of dat je zegt ik heb iets maar ik kan het niet gebruiken, je kunt iemand die bij een andere provider is, dan iets tonen en hem zo laten kennis maken; nu ik hoop dat mijn antwoord lang genoeg is groetjes/

0 pluimen
Melissa_Lemmens
Aspirant verkenner

1) ja, ik gebruik het. 
2) Zijn soms best wel leuke geschenken te verkrijgen

3) belminuten, pralines, foto’s, dvd, cinematickets,…

4) verjaardagen, badges, loyaliteisgeschenken. 
5) klantenbinding, persoonlijk gericht. Wel doen dus 😉

6) motiverend, iets extra…

7) afwisseling van geschenken. Eventueel het kunnen opsparen voor een “beter” geschenk indien gewenst. 

0 pluimen
IvoD
Orange-werknemer

Hallo,

 

Bedankt Melissa voor je antwoorden. Ik werk zelf mee aan het Orange Thank You programma. Heel fijn om je antwoorden te lezen en op deze manier te zien wat jullie denken over het programma en wat er allemaal beter kan.

 

Bedankt voor de feedback,

Mvg,

 

Ivo

0 pluimen
Christel1981
Aspirant verkenner

Dankzij een vriendin heb ik pas onlangs dit programma ontdekt. Ik ben dus nog volledig leek en ontdekkende. Ik hoop hier leuke dingen te vinden en uiteraard te winnen. Ben alvast benieuwd

Leden met de meeste pluimen