annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Krijg je een verjaardagsgeschenk bij Orange?

Topic gestart op: 23-01-18 20h55

Antwoorden: 55 antwoorden

NBA-FAN
Ervaren verkenner

Krijg je een verjaardagsgeschenk bij Orange?

OPGELOST

Hoe zit dat eigenlijk? Op je verjaardag zou je van Orange iets krijgen?
Wij zitten al altijd bij Orange met 3 personen en hebben nog nooit een verjaardagsgeschenk gekregen.
Hoe verloopt deze selectie?
Wie kreeg ook nog nooit iets?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Linkse1989
Gewaardeerd verkenner

Heb al leuke box met producten gehad 🙂 en nog koekjes en fles cava , altijd wel leuk , maar afwachten elke keer tis iets anders 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
55 ANTWOORDEN 55
Linkse1989
Gewaardeerd verkenner

Ik ben heel te vreden , alleen van tribe niet kan alleen er maar in als ik een mail krijg want zelf inloggen kan ik niet zegt die steeds dat mijn paswoord fout is heb al 6 keer op ne dag veranderd om er maar terug op te kunnen 😞 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Linkse1989  schreef:

Ik ben heel te vreden , alleen van tribe niet kan alleen er maar in als ik een mail krijg want zelf inloggen kan ik niet zegt die steeds dat mijn paswoord fout is heb al 6 keer op ne dag veranderd om er maar terug op te kunnen 😞 


Dat is wel heel vreemd. Van zulk een probleem heb ik nog nooit gehoord trouwens.

Je kan dus enkel (automatisch dan, of moet je dan ook een paswoord ingeven) wanneer je reageert op een verwittigingsmail?

Ik doe dat zelf nooit op die manier, heb trouwens de meeste mails afgezet in mijn settings. Vandaar dat ik het moet vragen .... 😳

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cici
Gewaardeerd verkenner

Ik wist zelfs niet dat je een geschenk reeg met je verjaardag. Dus Nee hier ook nog nooit iets ontvangen zesjarige van Orange.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Cici

Die geschenken op verjaardag, nieuwjaar, enz, daar zijn geen vaste regels voor. Soms krijg je die en soms krijg je die niet.

Die vraag is hier al heel dikwijls gesteld en nog nooit is daar een klaar en duidelijk antwoord op gekomen. Zo staat er ook bvb op de Orange website het volgende:

Er kan elk moment een nieuw cadeau uit de lucht komen vallen! Je verjaardag als klant bij Orange, de dag van de klant, de eindejaarsperiode, ... We grijpen elke gelegenheid aan om je te verwennen.

Het toverwoord hier is dus KAN ... er staat niet MOET. Duidelijk?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cyrie-l
Gewaardeerd verkenner

Gewaardeerde genezer  Cdt24801,  hoe zou u reageren als iedereen enige beloning ontvangt en u niks? Dan zouden de regels niet zo duidelijk zijn voor u.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen