annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Krijg je een verjaardagsgeschenk bij Orange?

Topic gestart op: 23-01-18 20h55

Antwoorden: 55 antwoorden

NBA-FAN
Ervaren verkenner

Krijg je een verjaardagsgeschenk bij Orange?

OPGELOST

Hoe zit dat eigenlijk? Op je verjaardag zou je van Orange iets krijgen?
Wij zitten al altijd bij Orange met 3 personen en hebben nog nooit een verjaardagsgeschenk gekregen.
Hoe verloopt deze selectie?
Wie kreeg ook nog nooit iets?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Linkse1989
Gewaardeerd verkenner

Heb al leuke box met producten gehad 🙂 en nog koekjes en fles cava , altijd wel leuk , maar afwachten elke keer tis iets anders 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
55 ANTWOORDEN 55
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Cyrie-l  schreef:

Gewaardeerde genezer  Cdt24801,  hoe zou u reageren als iedereen enige beloning ontvangt en u niks? Dan zouden de regels niet zo duidelijk zijn voor u.


Ik denk dat je mij een beetje verkeerd begrepen hebt. Ik wilde gewoon duidelijk maken dat de regels van Orange wie wanneer welk geschenk krijgt NIET duidelijk zijn, maar op "willekeurige" regels berusten die ze niet prijsgeven. En dat dit reeds dikwijls aangehaald (of aangeklaagd indien je zo wil) is op dit forum. Gebruik de zoekfunctie maar eens.

Samengevat: met mijn "duidelijk" als laatste woord in de post bedoelde ik dus sarcastisch dat het duidelijk mag zijn dat het voor niemand van ons duidelijk is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kdennis
Ervaren verkenner

Hey Hey,

Er is maar 1 probleem en dat is niet met het systeem of met Orange, maar wel aan onszelf!  Ik heb unlimited data, en kreeg van Orange 500 MB. Niet dat ik er iets aan heb.. maar vind het wel fijn dat ik iets gekregen heb. Mij hebben ze thuis geleerd respect en waarde te hebben voor anderen en gelukkig te zijn met wat je krijgt. Het gaat zich uiteindelijk om het gebaar toch. voor de 1 is dit niet goed, voor de ander wel. Geef 1 vinger en ze willen een gans arm als je snapt wat ik bedoel.. 🙂

de getrouwheids cadeaus die je krijgt moet je eerst registreren op de klantenzone daar kan je je cadeau's als je er recht op hebt bevestigen of kiezen. Heb je een klantenzone en heb je dan nog nooit iets gekregen dan bel je naar de klantendienst die er voor je zijn en proberen samen met u te kijken aan wat de oorzaak zou kunnen zijn en zoeken samen met jou naar een oplossing. 

Een automonteur gaat jou ook niet zelf opbellen voor je te laten weten dat de auto stuk is toch? 🙂 Daar moet je ook zelf naar toe gaan. 🙂

Mijn mening? Er is altijd iets om te klagen, Maar als je zelf het mooie in kleine dingen kunt zien 5ook al zijn ze soms minder mooi° dan leid je een heel gelukkig leven.. 🙂

GROETJES 

0 pluimen
w_mich
Aspirant verkenner

ach en de meeste klanten maar zeuren. ik hecht meer belang aan een goede service en een vriendelijk onthaal de Orange winkel (Huidevetterstraat in Antwerpen is top)

xtra download volume is wel leuk 🙂

 

doei

 

vie
Ervaren verkenner

ik krijg ook niets

 

0 pluimen
Cyrie-l
Gewaardeerd verkenner

nog nooit iets ontvangen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen