annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Krijg je een verjaardagsgeschenk bij Orange?

Topic gestart op: 23-01-18 20h55

Antwoorden: 55 antwoorden

NBA-FAN
Ervaren verkenner

Krijg je een verjaardagsgeschenk bij Orange?

OPGELOST

Hoe zit dat eigenlijk? Op je verjaardag zou je van Orange iets krijgen?
Wij zitten al altijd bij Orange met 3 personen en hebben nog nooit een verjaardagsgeschenk gekregen.
Hoe verloopt deze selectie?
Wie kreeg ook nog nooit iets?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Linkse1989
Gewaardeerd verkenner

Heb al leuke box met producten gehad 🙂 en nog koekjes en fles cava , altijd wel leuk , maar afwachten elke keer tis iets anders 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
55 ANTWOORDEN 55
Gredomor
Aspirant verkenner

Ik heb al altijd iets gehad, hangt er misschien vanaf hoelang je al klant bent?

0 pluimen
vie
Ervaren verkenner

ik ben nog een mobistar klant al 10 jaar en heb nog nooit iets gekregen

0 pluimen
Droopy_Kat
Ervaren verkenner


Gredomor schreef:

Ik heb al altijd iets gehad, hangt er misschien vanaf hoelang je al klant bent?


Vrees van niet. Ik ben ook al jaar en dag klant en kreeg nog maar een keer iets voor mijn verjaardag. Mijn kinderren zijn nu al 5 jaar klant en ook nog nooit iets ontvangen.

Volgens Orange  is het hun systeem dat lukraak kiest wie iets krijgt!!! Niet echt een eerlijk systeem . Sommigen hebben elke keer prijs anderen nooit iets!

Anonymous
Niet van toepassing

Heb vorig jaar een paar (kunst) boeken gekregen, was wel cool waarde van ong. €40 Het liefst heb ik data maar het is soms moeilijk te timen wanneer ik het moet activeren, ik probeer altijd te activeren juist na de reset zodat de extra eerst volledig opgebruikt word maar soms lukt dat niet en kan ik niet zowel mijn volume als het extra volume volledig benutten, daar zou toch iets beter op gevonden moeten worden. Verder vind ik de kadoos ook niet echt iets om echt blij van te worden, ben al klant van voor Mobistar op de beurs ging (heb toen zelfs een aantal aandelen in IPO kunnen kopen en gelukkig een heel klein beetje op verdiend door ze snel te verkopen 😋) het is een oud zeer dat bestaande klanten niet echt verwend worden met promos en zo maar Orange is niet de enige die dit doet en bij problemen heb ik soms wel het gevoel dat de helpdesk extra hun best doen als ze de datum bij mijn profiel zien 😉😎
0 pluimen
alain_c
Ervaren verkenner

geschenken en verjaardagen is het groot mysterie van Orange. Denk persoonlijk dat ze het zelf niet weten hoe het werkt. Deze vraag is al verschillende keer gesteld en nog nooit een antwoord op gekomen. 

Leden met de meeste pluimen