Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-06-19 16h59
Antwoorden: 9 antwoorden
beste,
je moet voor 1 ticket op een jaar te kunnen hebben minstens 3 maand lid zijn dan voor enz je moet 3j klant zijn voor elke maand en al ruim 10j voor elke week.
Op zich geen probleem maar da is voor iedereen gelijk of je nu dolfijn bent of een arend.
en daar zit de fout in het systeem een dolfijn betaald elke maand 15 euro een arend 40 en meer bij premium
het zou wel eens mogen zijn dat er verschil op zit volgens abonnement type
en bij een arend mag da gerust al na 3 maand klant te zijn 1 ticket per maand zijn en dan na 1j klant om de 14 dagen en na 2j klant elke week het abonnement kost genoeg.
Ik begrijp uw ergernis, maar prijs-kwaliteit gezien zijn de duurdere abbonementen beter, je betaald namelijk niet voor de geschenken, maar voor hetgeen waar je zeker van bent.
beste,
je moet voor 1 ticket op een jaar te kunnen hebben minstens 3 maand lid zijn dan voor enz je moet 3j klant zijn voor elke maand en al ruim 10j voor elke week.
Op zich geen probleem maar da is voor iedereen gelijk of je nu dolfijn bent of een arend.en daar zit de fout in het systeem een dolfijn betaald elke maand 15 euro een arend 40 en meer bij premium
het zou wel eens mogen zijn dat er verschil op zit volgens abonnement type
en bij een arend mag da gerust al na 3 maand klant te zijn 1 ticket per maand zijn en dan na 1j klant om de 14 dagen en na 2j klant elke week het abonnement kost genoeg.
Ugh @Bart1302,
Orange Thank You is een getrouwheidsvoordeel om je te bedanken voor de maanden of jaren dat je al bij Orange klant bent. Hoe langer je klant blijft, hoe waardevoller je geschenk wordt
Met andere woorden, er wordt louter gekeken naar je getrouwheidsperiode.
Maar je feedback zal ik zeker doorseinen aan de betrokken Orange-stamleden.
Laat de magische trommel eeuwig klinken
🏹 Totems Saluut 🏹
Maar omdat ik een nieuwe nummer heb genomen begin mijn getrouwheids periode wel vanaf 0 terwijl ik met mijn ander nummer al meer dan een jaar klant was
Dat klopt helaas perfect. De getrouwheid is op nummer.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |