annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet akkoord met beleid voor filmtickets

Topic gestart op: 10-06-19 16h59

Antwoorden: 9 antwoorden

Bart1302
Aspirant verkenner

Niet akkoord met beleid voor filmtickets

beste,

je moet voor 1 ticket op een jaar te kunnen hebben minstens 3 maand lid zijn dan voor enz je moet 3j klant zijn voor elke maand en al ruim 10j voor elke week.
Op zich geen probleem maar da is voor iedereen gelijk of je nu dolfijn bent of een arend.

en daar zit de fout in het systeem een dolfijn betaald elke maand 15 euro een arend 40 en meer bij premium
het zou wel eens mogen zijn dat er verschil op zit volgens abonnement type
en bij een arend mag da gerust al na 3 maand klant te zijn 1 ticket per maand zijn en dan na 1j klant om de 14 dagen en na 2j klant elke week het abonnement kost genoeg.

 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
LukasHeylen
Ervaren verkenner

Ik begrijp uw ergernis, maar prijs-kwaliteit gezien zijn de duurdere abbonementen beter, je betaald namelijk niet voor de geschenken, maar voor hetgeen waar je zeker van bent.

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

beste,

je moet voor 1 ticket op een jaar te kunnen hebben minstens 3 maand lid zijn dan voor enz je moet 3j klant zijn voor elke maand en al ruim 10j voor elke week.
Op zich geen probleem maar da is voor iedereen gelijk of je nu dolfijn bent of een arend.

en daar zit de fout in het systeem een dolfijn betaald elke maand 15 euro een arend 40 en meer bij premium
het zou wel eens mogen zijn dat er verschil op zit volgens abonnement type
en bij een arend mag da gerust al na 3 maand klant te zijn 1 ticket per maand zijn en dan na 1j klant om de 14 dagen en na 2j klant elke week het abonnement kost genoeg.

Ugh @Bart1302,

 

Orange Thank You is een getrouwheidsvoordeel om je te bedanken voor de maanden of jaren dat je al bij Orange klant bent. Hoe langer je klant blijft, hoe waardevoller je geschenk wordt

 

Met andere woorden, er wordt louter gekeken naar je getrouwheidsperiode.

 

Maar je feedback zal ik zeker doorseinen aan de betrokken Orange-stamleden.

 

Laat de magische trommel eeuwig klinken

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Caressa_cc
Gewaardeerd verkenner

Maar omdat ik een nieuwe nummer heb genomen begin mijn getrouwheids periode wel vanaf 0 terwijl ik met mijn ander nummer al meer dan een jaar klant was 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Caressa_cc 

Dat klopt helaas perfect. De getrouwheid is op nummer.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen