annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw Orange Thank You geschenk !

Topic gestart op: 07-05-20 14h55

Antwoorden: 34 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Nieuw Orange Thank You geschenk !

Ugh allen !

Het Orange thank you  team heeft een nieuw geschenk geïmplementeerd om jullie tijdens deze moeilijke periode te ondersteunen.
Klanten die zich op het programma hebben ingeschreven, kunnen kiezen tussen een gratis bonus van 4 GB en een andere verrassing.
Jullie zullen een sms ontvangen waarin staat wanneer jullie deze kunnen ophalen.

Wijze woorden vliegen door het hoofdtipi !

Totem

Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
patrick2
Wijze
Wijze

@dssofie  Orange gaat jou er zeker mee kunnen helpen maar dan best via de klantendienst bellen ( 5000 ) of via Messenger of Twitter sturen. Zij kunnen dat nakijken wat er is en het ook oplossen zodat alles weer werkt naar behoren. Wij zijn enkel klanten en de Tribe is van de klant voor de klant maar wij zien geen dossiers en persoonlijke info van klanten en technische problemen die Orange heeft kunnen wij niet zien en ook niet oplossen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


dssofie
Ervaren verkenner

Bedankt @patrick2  Ik zal ze contacteren, maar ik plaatste dit bericht omdat ik dit nog eens heb voorgehad met een boek van Lannoo, daar zeiden ze me om Lannoo rechtstreeks te contacteren, helaas ben ik dus dat Thank You geschenk kwijt... Groetjes Sofie

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@dssofie  normaal gezien zijn het de codes die Orange uitgeeft. Dus ze werken samen met die ene firma die het cadeau ter beschikking stelt en dan is het aan Orange om een bepaalde code te maken in samenwerking met die ene firma. Wij , de klant dus , dienen bij Orange de vraag in om gebruik te maken van dat cadeau en die vraag gaat naar die betreffende firma. Maar als de onderlinge communicatie code niet werkt of er is een ander probleem mee is het aan ons om dat door te geven aan Orange. En Orange dient er een oplossing voor te maken of te hebben en het is niet aan ons om dan naar zo een firma te bellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
dssofie
Ervaren verkenner

@patrick2 We zullen zien wat ze zeggen, maar ben van dezelfde mening dat het aan Orange is om dit probleem op te lossen.

patrick2
Wijze
Wijze

@dssofie  dat komt wel goed want Orange gaat dat oplossen. In het verleden is er nog al eens zo iets geweest en als je belt of een bericht doet via Messenger of Twitter lossen die dat op. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen