annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw Orange Thank You geschenk !

Topic gestart op: 07-05-20 14h55

Antwoorden: 34 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Nieuw Orange Thank You geschenk !

Ugh allen !

Het Orange thank you  team heeft een nieuw geschenk geïmplementeerd om jullie tijdens deze moeilijke periode te ondersteunen.
Klanten die zich op het programma hebben ingeschreven, kunnen kiezen tussen een gratis bonus van 4 GB en een andere verrassing.
Jullie zullen een sms ontvangen waarin staat wanneer jullie deze kunnen ophalen.

Wijze woorden vliegen door het hoofdtipi !

Totem

Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
patrick2
Wijze
Wijze

@Xoffus  dan kan je weer even vooruit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Karenh
Ervaren verkenner

Zouden we nog eens extra GB krijgen? #bijnaop #hopelijk 🙂

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Karenh  ik denk dat ik je moet teleur stellen want het is gedaan. Ik was toevallig vandaag in de Orange shop en we hadden het er over en je hebt nog de tijd tot het einde van deze maand om de extra verkregen data te gebruiken. Dus er gaat ook niks extra bijkomen. Natuurlijk is dat wel buiten om de extra data die je af en toe zo eens kan krijgen als geschenk. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Karenh
Ervaren verkenner

hmm was wel een beetje te verwachten, ze kunnen niet blijven geven en de lockdown is nu toch ook bijna gedaan... 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Inderdaad @Karenh . En ik denk dat we al genoeg krijgen bij Orange want het is wel de enige provider die zijn klanten beloond om klant te zijn. Bij Telenet en Proximus krijg je de factuur maar dan houd het ook op. Ah ja de prijs verhogingen krijg je er ook bij 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen