Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-10-19 13h44
Antwoorden: 10 antwoorden
Welkom,
Als je badges wilt verdienen, dan raad ik je aan alle reacties onder je post te liken en te beantwoorden. Het is wat werk, maar we moeten er iets voor over hebben he 😉
Als je tijd teveel hebt 😉
@NaughtyByNature schreef:
Als je tijd teveel hebt 😉
Klopt, als je u beperkt tot de relevante dingen is het al heel goed
@Bjorn8785 Van harte welkom op het forum!!
Heeft u al eens mijn post gelezen over hoe badges te verdienen ?
Zal het nog eens voor u hier aangeven.
U krijgt badges van Orange door verschillende zaken te gebruiken van Orange , denk hierbij aan de Orange cloud , domciliering , en My Orange. Deze drie simpele stappen zijn al genoeg om een badge te verdienen bij Orange. Per gebruikte dienst krijgt u dus een bage. Het is wel zo dat als u het gaat gebruiken u ook meteen die badge gaat krijgen of zien. U dient langer van deze diensten gebruik te maken voor dat u de badge krijgt. Zo zijn er nog tal van andere zaken die u kan gebruiken en of doen van Orange om badges te krijgen.
Dan is er nog de Tribe ook daar kan u een badge mee verdienen. Maar ook krijgt u rangen in de Tribe. Dus hoe meer u post of hoe meer pluimen u geeft of als u veel ideeen heeft . Post uw ideeen hier en u gaat een rang hoger , geef veel pluimen en u krijgt weer een rang , geef antwoorden en u stijgt ook weer een rang. Dus alles hangt ervan af wat u zelf doet en of wil doen. Hopelijk is het zo wat verduidelijkt voor u anders kan u mijn post eens nalezen. https://community.orange.be/t5/Orange-Thank-You/TribeTip-Meer-info-over-badges-verdienen/m-p/13390#M...