annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw op forum

Topic gestart op: 31-10-19 13h44

Antwoorden: 10 antwoorden

Bjorn8785
Aspirant verkenner

Nieuw op forum

Nieuw op de forum en op zoek hoe ik meer badges kan verdienen 

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
LukasHeylen
Ervaren verkenner

Welkom,

Als je badges wilt verdienen, dan raad ik je aan alle reacties onder je post te liken en te beantwoorden. Het is wat werk, maar we moeten er iets voor over hebben he 😉

NaughtyByNature
Leidende verkenner

Als je tijd teveel hebt 😉

Cdt24801
Wijze
Wijze


@NaughtyByNature  schreef:

Als je tijd teveel hebt 😉


Klopt, als je u beperkt tot de relevante dingen is het al heel goed Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bjorn8785  Van harte welkom op het forum!!

Heeft u al eens mijn post gelezen over hoe badges te verdienen ? 

Zal het nog eens voor u hier aangeven.

U krijgt badges van Orange door verschillende zaken te gebruiken van Orange , denk hierbij aan de Orange cloud , domciliering , en My Orange. Deze drie simpele stappen zijn al genoeg om een badge te verdienen bij Orange. Per gebruikte dienst krijgt u dus een bage. Het is wel zo dat als u het gaat gebruiken u ook meteen die badge gaat krijgen of zien. U dient langer van deze diensten gebruik te maken voor dat u de badge krijgt. Zo zijn er nog tal van andere zaken die u kan gebruiken en of doen van Orange om badges te krijgen. 

Dan is er nog de Tribe ook daar kan u een badge mee verdienen. Maar ook krijgt u rangen in de Tribe. Dus hoe meer u post of hoe meer pluimen u geeft of als u veel ideeen heeft . Post uw ideeen hier en u gaat een rang hoger , geef veel pluimen en u krijgt weer een rang , geef antwoorden en u stijgt ook weer een rang. Dus alles hangt ervan af wat u zelf doet en of wil doen. Hopelijk is het zo wat verduidelijkt voor u anders kan u mijn post eens nalezen. https://community.orange.be/t5/Orange-Thank-You/TribeTip-Meer-info-over-badges-verdienen/m-p/13390#M... 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen