Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-03-21 15h30
Antwoorden: 39 antwoorden
Ugh allemaal!
De Orange Thank You-stam heeft 3 nieuwe badges geactiveerd. Je kan deze verkrijgen in je klantenzone of in je My Orange-app.
Je kan dus de "Goede betaler" -badges ontvangen als je voldoet aan de voorwaarden die op de OTY pagina worden vermeld.
Neem gerust een kijkje op Orange Thank You voor meer informatie hierover.
Moge de geest van de stam je vergezellen,
Totem
Moesten ze dit al in rekening brengen vanaf de dag dat je klant bent zat ik al bijna aan mijn 10 jaar 🙂
Zal nog een paar jaar moeten verder sparen 🙂
Dit zijn mijn badges die ik nu heb :
Tribe Scout
Tribe Verkenner
Tribe Genezer
My Orange
Domiciliëring
Digital Detox
Data Fan 100GB
Data Lover 500GB
Data Addict 1TB
Cotton
ps: Ik ben zeer tevreden van mijn Go Unlimited Special Edition !
Helaas zal ik die van het buitenland ( Globetrotter ) nooit hebben want ik ga nooit naar het buitenland 😞 wel jammer want wou deze badges wel graag ook , ( het zou de Orange thank you missie compleet maken )
Groeten,
bigM
@Anonymous De laatste 4 heb ik nog niet . Ga ook niet naar het buitenland zeker niet dit jaar . Mij niet gezien en is al heel lang geleden .vind ook jammer . Dat ik nog voor sommige heel lang moet wachten 😞
fijne groetjes tinneke2
Een kleine tip: als je eens een toerke maakt rond BE, dus FR, NL, LX en DE, dan moet je niet ver maar die badge heb je dan toch al. Kort over de grens of soms zelfs maar in de buurt van, net ver genoeg om in roaming te gaan is voldoende 😉
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |