Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-03-21 15h30
Antwoorden: 39 antwoorden
Ugh allemaal!
De Orange Thank You-stam heeft 3 nieuwe badges geactiveerd. Je kan deze verkrijgen in je klantenzone of in je My Orange-app.
Je kan dus de "Goede betaler" -badges ontvangen als je voldoet aan de voorwaarden die op de OTY pagina worden vermeld.
Neem gerust een kijkje op Orange Thank You voor meer informatie hierover.
Moge de geest van de stam je vergezellen,
Totem
@Cdt24801 @Dat is een goede tip zal daar eens werk van maken als ik weer tip top in orde ben
dak u Stef
groetjes tinneke2
Ik ben al 5 jaar een goede betaler,maar heb nog geen goede betalers badge verkregen 🤔
Da's heel normaal, de teller is opnieuw herstart op januari 2021. Niemand kan dus deze badge reeds verdiend hebben. De eerste heb je pas na twee jaar, dus ten vroegste in januari 2023
@Cdt24801 : Ben ik niet kwaad om , zo kan ik ook nog gelijk iedereen volgen bij deze badge :).
Groeten,
bigM
@Totem goede avond Ben nu 9maanden klant en correcte betaler .
zie het regelmatig na in mijn app van My Orange .Leer altijd beetje bij beetje 🤏 bij .
Maar nog heel veel leren en bij vragen kan ik bij heel veel lieve mensen terecht .
Oprechte dank 🙏 ALLEMAAL .
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |