Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Nieuwe badges : Goede betaler !

Ugh allemaal!

De Orange Thank You-stam heeft 3 nieuwe badges geactiveerd. Je kan deze verkrijgen in je klantenzone of in je My Orange-app.

Je kan dus de "Goede betaler" -badges ontvangen als je voldoet aan de voorwaarden die op de OTY pagina worden vermeld.

Neem gerust een kijkje op Orange Thank You voor meer informatie hierover.

Totem_0-1615213752034.png

Moge de geest van de stam je vergezellen,

Totem

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
bigMODDER
Veteraan verkenner

@Tinneke2 

Het is inderdaad al veel beter dan jaar terug .

Groeten,

bigMODDER

bigMODDER
Veteraan verkenner

@Tinneke2 @Cdt24801 

Ik weet het maar toch , ik heb dom gedaan om toch jaartje bij Proximus te gaan met men nummer , ge ziet ook al had ik ECHT onbeperkt mobiel internet op 4G snelheid kwam ik toch terug naar Orange , nu is het ook echt om te blijven ook ze .

Ps : Die promo van Go Unlimited is echt wel goed , ook de MyOrange app is op een jaar echt wel beter geworden , ( op paar puntjes na dan toch ) .

Groeten,

bigMODDER

@bigMODDER My Orange 🍊 doet zijn best ,ze proberen elke keer verbeteringen aan te brengen .

ook naar de klant toe zijn  noden .

En elk van ons moet beslissen wat hij het beste acht voor hem of haar toch zeer goede beslissing.

fijne 👋 

groetjes

0 pluimen
bigMODDER
Veteraan verkenner

Normaal zou ik die 1ste Badge al lang gehad hebben , maarja ik was zo dom om te switchen toen naar Proximus 😞 

Groeten,

bigMODDER

Leden met de meeste pluimen