annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe badges : Goede betaler !

Topic gestart op: 08-03-21 15h30

Antwoorden: 39 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Nieuwe badges : Goede betaler !

Ugh allemaal!

De Orange Thank You-stam heeft 3 nieuwe badges geactiveerd. Je kan deze verkrijgen in je klantenzone of in je My Orange-app.

Je kan dus de "Goede betaler" -badges ontvangen als je voldoet aan de voorwaarden die op de OTY pagina worden vermeld.

Neem gerust een kijkje op Orange Thank You voor meer informatie hierover.

Totem_0-1615213752034.png

Moge de geest van de stam je vergezellen,

Totem

Labels (1)
39 ANTWOORDEN 39
Kenzovdb
Ervaren verkenner

👍👍👍👍👍👍

0 pluimen
Baut
Gewaardeerd verkenner

👍👍👍👍

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem 

Wat ik niet begrijp is dat dit nu als nieuw voorgesteld wordt terwijl het reeds meer dan een jaar op de Orange website stond. Met als startdatum voor de berekening 07 november 2018.

En nu opeens wordt dat voorgesteld als iets nieuws en met als startdatum januari 2020 ....

Welke logica zit hierachter? Wat is er aan de hand?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Cdt24801  schreef:

@Totem 

Wat ik niet begrijp is dat dit nu als nieuw voorgesteld wordt terwijl het reeds meer dan een jaar op de Orange website stond. Met als startdatum voor de berekening 07 november 2018.

En nu opeens wordt dat voorgesteld als iets nieuws en met als startdatum januari 2020 ....

Welke logica zit hierachter? Wat is er aan de hand?


Ugh @Cdt24801,

Het zijn inderdaad oude badges die slecht werden geparametreerd, we hebben dus alles opnieuw opgestart.

Sorry voor de verwarring hieromtrent !

Totem's groetjes,

Totem

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem @Cdt24801 @Anonymous @Gregory @Josette Als we elkaar maar helpen is dat niet het belangrijkste eigenlijk .

Die badges zijn toch eigenlijk bijzaak ,ja het is mooi meegenomen de geschenken 🎁 ,maar met het meeste ,kan ik weinig doen .Mocht ik zou nog weggeven deed het direct .

Maar geen familie bij Orange .

Ik help graag een ander altijd al liefst gedaan.🙏

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen