annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe badges Orange thank you

Topic gestart op: 14-10-21 17h10

Antwoorden: 31 antwoorden

Saïd1982
Ervaren genezer

Nieuwe badges Orange thank you

Hallo allemaal, er zijn nieuwe badges Orange thank you op de  applicatie my Orange😀 wie heeft dat gezien? 😉😉

Screenshot_20211014-122210_My Orange.jpg

Labels (3)
31 ANTWOORDEN 31
Anonymous
Niet van toepassing

goedenavond meneer, ik ben erg blij met uw antwoorden en bedankt dat u me aan de Nederlandstalige kant hebt ontvangen, want het is nog steeds België. nou om eerlijk te zijn ben ik 51 jaar oud en het is meer dan 25 jaar geleden dat ik meer Nederlands spreek en ja het werk in het begin werkte ik in een veld waar ik Nederlands / Engels sprak en na de fabrieken "ja Wallonië dus de metaalbewerkers! !! " en sindsdien gebruik ik Google-vertaling !!! "het is jammer dat ik deze twee talen ben kwijtgeraakt, maar ik begrijp nog steeds een beetje .... Maar dat is het leven en dat belet niet om met elkaar te kunnen praten andere dank aan de "Google Translate !!!"-technologie. Kortom, beste meneer, nogmaals bedankt voor het gesprek met mij, die pas 3 maanden deel uitmaakt van de stam. Ik schrijf weer hetzelfde, bedankt allemaal, het is een eer, ik wens jullie allemaal een fijne avond en een fijne week toe!!!

Cdt24801
Wijze
Wijze

Amaj @Anonymous 

Wat een lovende woorden, ik moet er een beetje van blozen ... 😁

In ieder geval, welkom ook op de N kant van Tribe 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


klant-oranje
Veteraan verkenner

bedankt om het te laten weten.

NelsonM
Orange-werknemer

Bedankt voor de info @Saïd1982 !

Wat leuk om je te zien in de Nederlandstalige community !

Je bent altijd welkom 🙂

Onze NL tribers zijn ook natuurlijk welkom in de franstalige kant van Tribe ! Het zou eigenlijk leuk zijn om bruggen tussen de twee gedeeltes te maken.

Groetjes,

Nelson 

patrick2
Wijze
Wijze

@NelsonM  

Ik kan geen woord frans dus het heeft weinig zin hé. Kan dus nog geen eens antwoord geven tenzij ik het vertaal maar dan klopt het ook niet altijd even goed.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen