annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe badges Orange thank you

Topic gestart op: 14-10-21 17h10

Antwoorden: 31 antwoorden

Saïd1982
Ervaren genezer

Nieuwe badges Orange thank you

Hallo allemaal, er zijn nieuwe badges Orange thank you op de  applicatie my Orange😀 wie heeft dat gezien? 😉😉

Screenshot_20211014-122210_My Orange.jpg

Labels (3)
31 ANTWOORDEN 31
NelsonM
Orange-werknemer

Geen probleem @patrick2 🙂

De tweetaligen die zich geroepen voelen mogen zeker proberen 🙂

Anonymous
Niet van toepassing

Ik volg de 2 fora, gewoon uit interesse. @patrick2 , geeft men geen Frans meer in het middelbaar ? Of vergeten 😉 of gewoon geen interesse in onze tweede landstaal ? Is nochtans heel nuttig hoor.

Bàv 😉

Yves

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  

Mijn talen op school zat geen frans bij ik heb dus gekozen voor Duitse ( 4 jaar gestudeerd ). Van origine ben ik uit NL dus ben altijd daar naar school gegaan. Inmiddels woon ik al wel wat jaren hier in België maar nooit een cursus frans gedaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Het zal inderdaad een lastige worden. Na al die jaren zijn de prijzen reeds uitgedeeld, iedereen heeft reeds zijn gading gevonden;

En ik ga heus niet van deur tot deur leuren ... die badges zullen dus hoogstwaarschijnlijk nooit op mijn palmares prijken. Maar niet getreurd, zo zijn er nog reeksen hoor, die voor mij ver buiten bereik zijn 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Saïd1982  ja maar te laat,

ze zijn al lid geworden, jammer weer naast de prijs gegrepen! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen