Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-10-21 17h10
Antwoorden: 31 antwoorden
Hallo allemaal, er zijn nieuwe badges Orange thank you op de applicatie my Orange😀 wie heeft dat gezien? 😉😉
Geen probleem @patrick2 🙂
De tweetaligen die zich geroepen voelen mogen zeker proberen 🙂
Ik volg de 2 fora, gewoon uit interesse. @patrick2 , geeft men geen Frans meer in het middelbaar ? Of vergeten 😉 of gewoon geen interesse in onze tweede landstaal ? Is nochtans heel nuttig hoor.
Bàv 😉
Yves
@Anonymous
Mijn talen op school zat geen frans bij ik heb dus gekozen voor Duitse ( 4 jaar gestudeerd ). Van origine ben ik uit NL dus ben altijd daar naar school gegaan. Inmiddels woon ik al wel wat jaren hier in België maar nooit een cursus frans gedaan.
Het zal inderdaad een lastige worden. Na al die jaren zijn de prijzen reeds uitgedeeld, iedereen heeft reeds zijn gading gevonden;
En ik ga heus niet van deur tot deur leuren ... die badges zullen dus hoogstwaarschijnlijk nooit op mijn palmares prijken. Maar niet getreurd, zo zijn er nog reeksen hoor, die voor mij ver buiten bereik zijn 😋