Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-12-19 17h01
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik geef je absoluut gelijk dat Orange tenminste iets geeft aan de klanten!
Als Dolfijn-abonnement moet ik wel zeggen dat die 1GB extra wel fijn is ;)) Maar ik ben er ondertussen al 1.5 jaar klant dus het mag soms wel iets meer zijn!
Maar we moeten blij zijn met wat het is, gierig Telenet geeft niets, enkel duurder wordende prijzen...
Ik vindt het leuk dat Orange dit doet.
Ik ben blij uit de cadeau's die ik kan kiezen.
Dit is een top idee Orange en bedankt voor het leuke cadeautje!!
@pauwelb5 dat is ook iets wat ik heb aangehaald in mijn post over de geschenken . Maar de schenken die ze geven zijn wat teleurstellend. Ik ben niet de enige die dezelfde gedachten heeft. Het is inderdaad zo dat Orange iets doet voor zijn trouwe klanten je krijgt ook iets maar dat iets is dan ook elke keer hetzelfde. Mobiele data , koekjes , een paar weken een tijdschrift gratis maar dan houd het ook op. Zoals ik ook al reeds vermeld heb moeten het geen Iphones zijn van 1600 euro maar een bongo bon of een entree kaartje voor de winter Efteling doet toch al iets meer. Maar nogmaals Orange is wel de enige provider die iets doet voor zijn klanten daar is iedereen het over eens.
Hier ga ik ook mee akkoord.
inderdaad orange doet iets voor zijn klanten. Maar met 2 extra GB ben ik persoonlijk niets, noch met die andere cadeautjes.
leuker zou zijn als ik die kan schenken aan mijn dochters .