annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Phone Badge : Enkel voor Orange Hapi toestellen

Topic gestart op: 11-02-22 17h23

Antwoorden: 5 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Orange Phone Badge : Enkel voor Orange Hapi toestellen

Even een kleine topic over de Orange Phone badge

Regelmatig komt hier de vraag voorbij waarom heb ik de Orange Phone badge nog niet gehad. 

Om duidelijk te zijn hierover die krijg je enkel en alleen maar wanneer je een Orange merk toestel koopt. Zie hier de afbeelding :

patrick2_0-1644596269499.png

Dus enkel wanneer je dit toestel koopt , het merk Orange , zal je pas de badge Orange Telefoon krijgen

Koop je eender welk ander merk dus Apple , Samsung , Oppo en ga zo maar door krijg je deze badge niet.

Hopelijk is dit nu voor iedereen duidelijk en zal men er ook niet meer achter moeten vragen achter deze badge. 

Heb je nog andere vragen over eender welke badge raad ik je aan om hier nog eens te gaan lezen om daar achter alle info te komen die verband houden met de badges. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Cdt24801 Zeer duidelijk uitgelegd . .Maar vind het niet de moeite waard om zo iets goedkoop te kopen . Om alleen de badges te krijgen eigenlijk .

tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Er zijn erbij die ver gaan om hun badge te kunnen krijgen. Persoonlijk zou ik het ook niet doen om enkel die badge te hebben. Maar nu is het wel duidelijk wat ze kunnen en moeten doen om toch die badge te halen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Klopt jullie hebben het alle twee zeer goed uitgelegd hopelijk begrijpen ze het nu heel goed 👍. Vind toch ver gaan om een badges te behalen , maar iedereen zijn keuze uiteraard. 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

@patrick2 & @Cdt24801,

Mooi samengevat! 

Groetjes,
Mustafa

Leden met de meeste pluimen