Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-02-22 17h23
Antwoorden: 5 antwoorden
Even een kleine topic over de Orange Phone badge.
Regelmatig komt hier de vraag voorbij waarom heb ik de Orange Phone badge nog niet gehad.
Om duidelijk te zijn hierover die krijg je enkel en alleen maar wanneer je een Orange merk toestel koopt. Zie hier de afbeelding :
Dus enkel wanneer je dit toestel koopt , het merk Orange , zal je pas de badge Orange Telefoon krijgen !
Koop je eender welk ander merk dus Apple , Samsung , Oppo en ga zo maar door krijg je deze badge niet.!
Hopelijk is dit nu voor iedereen duidelijk en zal men er ook niet meer achter moeten vragen achter deze badge.
Heb je nog andere vragen over eender welke badge raad ik je aan om hier nog eens te gaan lezen om daar achter alle info te komen die verband houden met de badges.
Er zijn erbij die ver gaan om hun badge te kunnen krijgen. Persoonlijk zou ik het ook niet doen om enkel die badge te hebben. Maar nu is het wel duidelijk wat ze kunnen en moeten doen om toch die badge te halen.
@patrick2 Klopt jullie hebben het alle twee zeer goed uitgelegd hopelijk begrijpen ze het nu heel goed 👍. Vind toch ver gaan om een badges te behalen , maar iedereen zijn keuze uiteraard.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt