annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Phone

Topic gestart op: 06-02-22 23h37

Antwoorden: 9 antwoorden

WorldOfLies
Gewaardeerd verkenner

Orange Phone

OPGELOST

Hallo,

Wat is een "orange phone" juist?

Is dit een phone dat je gekocht hebt bij orange? Of is dit nog iets anders?

Want ik heb m'n gsm ( samsung S 21 ) gekocht bij orange maar ik heb de badge niet, klopt dit?

Lies

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Het antwoord op uw vraag is hier reeds meermaals gegeven en staat ook duidelijk in de richtlijnen voor de badges.

Een Orange Phone is een Phone van het merk Orange en uiteraard gekocht in een Orange winkel. Momenteel is er slechts één toestel dat aan die eisen voldoet:

Screenshot 2022-02-07 at 00-14-05 Smartphones en gsm's Orange België.png

Zoals je ziet is het zelfs geen smartfoon maar een doodgewone gsm. Vroeger waren er mer modellen, zelfs smartfoons. Nu dus niet meer.

En ja, nog iets: het toestel kopen is niet genoeg. Je moet het toestel ook effectief gebruiken met de simkaart van uw abo, zoniet kun je naar de badge fluiten. Vergis u niet, Orange kan dat checken.

 

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Gregory
Wijze
Wijze

In dat geval, @WorldOfLies is het een goedkope oplossing.

 

WorldOfLies
Gewaardeerd verkenner

Oké dank je,

Maar koop ik deze dan best vlak voor ik op reis ga of naar festivals ga, of mag ik deze nu al kopen, dan bewaren en later gebruiken en dan later de badge krijgen.?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Daar heb ik geen antwoord op @WorldOfLies 

Als je hem nu al koopt, gebruik hem dan een paar dagen - ik ben ook nergens de verplichting om deze te gebruiken tegengekomen

0 pluimen
WorldOfLies
Gewaardeerd verkenner

Bedank voor je antwoord!

Welja die persoon die hier het eerst op gereageerd heeft , heeft dat gezegd..

Mvg Lies

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@WorldOfLies  schreef:

Bedank voor je antwoord!

Welja die persoon die hier het eerst op gereageerd heeft , heeft dat gezegd..

Mvg Lies


Dat ben ik dus, en ik ben daar  100% zeker van. Ik heb dat eens nagevraagd bij Orange zelf. Je hoeft mij natuurlijk niet op mijn woord te geloven. Even navragen bij Orange kost u niets ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen