Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-12-22 13h35
Antwoorden: 30 antwoorden
Ugh Allemaal!
Zoals je weet komen de feestdagen snel dichterbij!
Totem is daarom verheugd om aan te kondigen dat we momenteel een Orange Thank You campagne aanbieden tot 20/12/2022 inbegrepen 😊.
We stellen je verschillende acties voor 😉 je vindt ze hieronder:
- Een Orange Thank You geschenk voor mobiele klanten, dit geschenk kan worden gevalideerd via jouw My Orange App of jouw Customer Zone in de OTY zone.
- Afhankelijk van jouw trouw heb je de keuze uit verschillende geschenken (GB, belminuten, partnergeschenken zoals koekjes, schoonheidsproducten, chocolade, een fles wijn...).
- Mogelijkheid om een donatie te doen om de digitalisatie te promoten en ter ondersteuning van de vluchtelingen. Dit zou met een van deze twee NGO's zijn (http://www.bxlrefugees.be/ & https://blenders.be/). Orange Thank You doneert dan vervolgens het ingezamelde bedrag aan elke NGO!
Totem hoopt dat je geniet van deze geschenken!
Vertel ons gerust welk cadeau je hebt gekozen 😉.
Geniet ervan en fijne feestdagen!
Totem
Ja ik heb al contact via alle kanalen gehad zonder enige vooruitgang.
Veel bla bla maar geen actie!!!
@Goriske1993 goedemorgen,
raar alle berichten van jou zijn negatief!
Wij zijn al jaren bij Orange, en al onze cadeautjes zijn goed aangekomen
of verkregen.
Zou het niet kunnen dat jezelf in de fout gaat om iets te bestellen?
Mag ik vragen om welk cadeau het gaat?
Soms kan het inderdaad fout gaan, dan is het niet Orange zijn schuld
maar de leverancier van je cadeau en moet je met deze firma contact opnemen.
neen ik heb niets fout gedaan!
ik heb een order bevestiging en betaalbevestiging van Orange!
Dit gaat over een smartphone met abonnement.
Alles is correct verlopen buiten verzenden toestel.
Ik heb een overeenkomst met Orange dus sorry neen ik moet geen contact opnemen met een andere firma.
Nogmaar eens proberen de bal af te houden van Orange.
@Goriske1993 dat kon niemand uit een bericht van jouw halen hé dat het over
een smartphone ging.
Probeer eens via FB-Messenger een berichtje te doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Nee opdat ik het al beu aan het worden ben mijn verhaal te doen…..
ja een berichtje via messenger ook al meermaals gedaan, dossier is doorgestuurd naar onze externe dienst. (Daar heb ik als klant geen zaken mee!!)
via messenger is het enige wat je te horen krijgt ja nog even geduld hebben.
Voor het volledige verhaal kan U mijn topic terug vinden.
Daar is het ook stil in alle talen.