Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-19 22h50
Antwoorden: 9 antwoorden
Vorige maand 6 dagen voor mijn verbruik terug op 0 werd gezet over mijn 20gb bij Arend gegaan, orange thank you 2gb cadeau geactiveerd. Sms gekregen dat het in orde was en in de app zag ik ook dat ik deze 2gb verbruikte, enkel mijn snelheid waarmee ik surfte bleef nog heel laag. Gebeld, uitleg gedaan, eerste persoon zei dat ik over mijn 2gb zit. Ik leg neer en kijk dat na.. 580mb nog over, ik voel me bedrogen en bel terug. Opnieuw mijn uitleg, word ik in wacht gezet, na 5 min wacht neemt plots iemand anders op, opnieuw alles mogen uitleggen, in wacht gezet, opnieuw neemt iemand anders op, opnieuw de volledig uitleg mogen doen.. opnieuw in wacht. Nu krijg ik toch dezelfde vrouw terug aan de lijn die me zegt dat ik over mijn 20gb zit.. ja dat weet ik uiteraard maar ik activeerde de 2gb cadeau.. maar u zit over uw 20gb dus word op traag gezet.. waarvoor dient deze 2gb cadeau dan?? Ja die hebt u ook bijna opgebruikt, nog 580mb.. ja aan lage snelheid.. ja want u zit over uw 20gb.. welk nut heeft deze 2gb dan, stuur me dan maar een ander cadeau.. dat kunnen we niet doen.. kijk even na hoe lang ik al klant ben.. sinds 2003.. en u kan niks doen.. oké bye bye orange, ik ga voor Yugo.. na 16 jaar.. want ze kunnen mij geen 580mb aan volle snelheid gunnen.. triest
Vorige maand 6 dagen voor mijn verbruik terug op 0 werd gezet over mijn 20gb bij Arend gegaan, orange thank you 2gb cadeau geactiveerd. Sms gekregen dat het in orde was en in de app zag ik ook dat ik deze 2gb verbruikte, enkel mijn snelheid waarmee ik surfte bleef nog heel laag. Gebeld, uitleg gedaan, eerste persoon zei dat ik over mijn 2gb zit. Ik leg neer en kijk dat na.. 580mb nog over, ik voel me bedrogen en bel terug. Opnieuw mijn uitleg, word ik in wacht gezet, na 5 min wacht neemt plots iemand anders op, opnieuw alles mogen uitleggen, in wacht gezet, opnieuw neemt iemand anders op, opnieuw de volledig uitleg mogen doen.. opnieuw in wacht. Nu krijg ik toch dezelfde vrouw terug aan de lijn die me zegt dat ik over mijn 20gb zit.. ja dat weet ik uiteraard maar ik activeerde de 2gb cadeau.. maar u zit over uw 20gb dus word op traag gezet.. waarvoor dient deze 2gb cadeau dan?? Ja die hebt u ook bijna opgebruikt, nog 580mb.. ja aan lage snelheid.. ja want u zit over uw 20gb.. welk nut heeft deze 2gb dan, stuur me dan maar een ander cadeau.. dat kunnen we niet doen.. kijk even na hoe lang ik al klant ben.. sinds 2003.. en u kan niks doen.. oké bye bye orange, ik ga voor Yugo.. na 16 jaar.. want ze kunnen mij geen 580mb aan volle snelheid gunnen.. triest
Ugh @Brimmeke,
De bug die we ondervonden zou intussen opgelost moeten zijn. Kan je ons je nummer in een rooksignaal versturen via de sociale kanalen (Facebook of Twitter).
De Orange-stamleden verwachten je rookseintje!
Liefde is wat echt telt
🌵 Totems Saluut 🌵
**bleep**1
Ik deelde mijn telefoonnummer en dat werd blijkbaar in een bleep omgezet..