Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-19 22h50
Antwoorden: 9 antwoorden
Vorige maand 6 dagen voor mijn verbruik terug op 0 werd gezet over mijn 20gb bij Arend gegaan, orange thank you 2gb cadeau geactiveerd. Sms gekregen dat het in orde was en in de app zag ik ook dat ik deze 2gb verbruikte, enkel mijn snelheid waarmee ik surfte bleef nog heel laag. Gebeld, uitleg gedaan, eerste persoon zei dat ik over mijn 2gb zit. Ik leg neer en kijk dat na.. 580mb nog over, ik voel me bedrogen en bel terug. Opnieuw mijn uitleg, word ik in wacht gezet, na 5 min wacht neemt plots iemand anders op, opnieuw alles mogen uitleggen, in wacht gezet, opnieuw neemt iemand anders op, opnieuw de volledig uitleg mogen doen.. opnieuw in wacht. Nu krijg ik toch dezelfde vrouw terug aan de lijn die me zegt dat ik over mijn 20gb zit.. ja dat weet ik uiteraard maar ik activeerde de 2gb cadeau.. maar u zit over uw 20gb dus word op traag gezet.. waarvoor dient deze 2gb cadeau dan?? Ja die hebt u ook bijna opgebruikt, nog 580mb.. ja aan lage snelheid.. ja want u zit over uw 20gb.. welk nut heeft deze 2gb dan, stuur me dan maar een ander cadeau.. dat kunnen we niet doen.. kijk even na hoe lang ik al klant ben.. sinds 2003.. en u kan niks doen.. oké bye bye orange, ik ga voor Yugo.. na 16 jaar.. want ze kunnen mij geen 580mb aan volle snelheid gunnen.. triest
@Brimmeke schreef:
Ik deelde mijn telefoonnummer en dat werd blijkbaar in een bleep omgezet..
OK, dat verklaart alles. Dat is een automatisme dat ingesteld is voor uw eigen veiligheid. Persoonlijke gegevens zoals telefoonnummers, adres, MAC adressen enz worden bij voorkeur NOOIT gepubliceerd. Dit is een open forum en heel de wereld kan meelezen. Ook de Bad Guys met minder goede bedoelingen.
Als je goed leest werd er u gevraagd om uw nummer via FB of Twitter door te geven, niet via dit forum. Desnoods stuur je een privé bericht naar de moderator met daarin uw nummer.
Ja dat heb ik gelezen idd.. maar via facebook mijn telefoonnummer naar Orange sturen..? Hoe gaat dat in godsnaam op de juiste plaats terecht komen?
@Brimmeke U kan dat gewoon via messenger sturen dus persoonlijk naar Orange. De medewerkers die via facebook werken die helpen u ook zeer vlot op weg. Dus geef uw nummer door leg de situatie een beetje uit en deze gaan het voor u bekijken.
@Brimmeke hier is nog al eens een topic over geweest en was hetzelfde. 1 maal over de 20 Gb , of eender welk volume u heeft , dan komt u ook met die 2 GB aan verlaagde snelheid. Moest u het cadeau eerder gebruikt hebben dan heeft u die aan de volle snelheid. Beetje raar , vindt ik zelf toch , maar ja het is wel jammer op deze manier.
Klopt inderdaad. Op deze manier heb je echt niets aan je cadeau. Je kunt sowieso verder doen aan verlaagde snelheid, dus dat cadeau is gewoon weggegooid ....
Dit is inderdaad iets dat wel veranderd zou mogen worden. Tip voor Orange !!!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |