Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-03-23 01h19
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Orange tracht klanten op lange termijn te binden met hun Orange Thank You programma. Zo was ik gebruiker van het RestoPass systeem, en zou ik deze maand (15 jaar klant)!de GOLD RestoPass ontvangen. Zonder enige melding beloont Orange niet meer met Restopassen ! Noch de gewone, noch de goldversie !
Noch wordt er een alternatief naar voor gebracht. Kan hier eigenlijk een klacht voor ingediend worden ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Terwijl je klachten aan het neerleggen bent, @Chiccabieke Wil je dan ook eens naar het volgende zien:
Een cadeau van de water- gas- en electriciteitsmaatchappijen ware geen slecht idee
Terwijl je klachten aan het neerleggen bent, @Chiccabieke Wil je dan ook eens naar het volgende zien:
Een cadeau van de water- gas- en electriciteitsmaatchappijen ware geen slecht idee
@Chiccabieke Wees blij dat je met Orange nog iets krijgt , bij de anderen ist enkel prijsverhogingen zonder iets voor in de plaats te krijgen.
Hier is onlangs nog een topic over verschenen en toen heb ik die vaststelling ook gedaan want via de website is dit ook niet meer te zien , staat niet meer in het programma.
Kun je daar een klacht tegen indienen ? kunt dat proberen enkel denk ik dat het zinloos is. Orange bepaald zelf wat er in dat programma zit en als er weinig tot geen animo is dan gaan ze er niet mee verder. Kan ook zijn dat dit een reden is dat het niet meer te verkrijgen is gewoon te weinig belangstelling hiervoor.
Maar goed je kan het proberen om een klacht in te dienen enkel zul je vrees ik dat het weinig uithaalt. En dat je al zo lang klant bent zal jammer genoeg dan niet mee tellen.