- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange Thank you badges
Aan iedereen die de afgelopen dag of 24 uur de My Orange app hebben geupdate , er zit een kleine fout in. Voordat iedereen ineens allerlei posts gaat zetten , heb gemerkt dat de Orange Thank you badges niet geupdate zijn. Heb dit gezien en er zijn al twee posts over geweest dat dit een probleem is. Dus wanneer u de update gedaan heeft en u ziet dat er bepaalde Thank you badges niet bij staan wacht in dat geval 24 uur en kijk daarna nog eens. Moest er niks veranderd zijn ,dus u ziet nog niks staan, is het beste om met het webcare team contact op te nemen. Heb deze tip van de moderator hier. Stuur via facebook messenger of twitter een bericht en zij maken een dossier op en dan wordt dat probleem opgelost.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Inderdaad ook een voordeel dat 5000 een gratis nummer is, tegenover andere providers waar je meer geld verliest aan uw telefoonkosten dan de product waarover je had gebeld.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Tegen mij werd aan de lijn verteld dat ik een bericht ging ontvangen met de badges, maar nog steeds niet. Evenwel nog niets op FB.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Op FB is het een beetje druk met de verwerking hiervan. Ik heb ook een bericht gedaan en er werd ook een dossier op gemaakt. Geduld loont wel maar het duurd wat langer als men misschien gewent is.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo,
Normaal zou het tegen eind deze week opgelost moeten zijn hebben ze mij gezegt , helaas tot op heden nog niet in orde.
Groetjes,
KJ
