Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-10-19 14h20
Antwoorden: 28 antwoorden
Aan iedereen die de afgelopen dag of 24 uur de My Orange app hebben geupdate , er zit een kleine fout in. Voordat iedereen ineens allerlei posts gaat zetten , heb gemerkt dat de Orange Thank you badges niet geupdate zijn. Heb dit gezien en er zijn al twee posts over geweest dat dit een probleem is. Dus wanneer u de update gedaan heeft en u ziet dat er bepaalde Thank you badges niet bij staan wacht in dat geval 24 uur en kijk daarna nog eens. Moest er niks veranderd zijn ,dus u ziet nog niks staan, is het beste om met het webcare team contact op te nemen. Heb deze tip van de moderator hier. Stuur via facebook messenger of twitter een bericht en zij maken een dossier op en dan wordt dat probleem opgelost.
Oei, ja waar vinden we die orange "webcare team" of service dienst dan?..
Met het "webcare" team bedoelt men de Orange medewerkers die zich bezighouden met de klantenservice via messenger en twitter. Daarnaast heb je dan de klantendienst via de telefoon op 5000 en de klantendienst face to face in de shops.
Dus mensen die niet antwoorden zijn de webcare en de klantendienst die u letterlijk uitlacht met uw probleem en naar een doodlopende straat sturen. Of de winkels die u terug naar 5000 sturen waar ze u van Pol naar Piet sturen... tjah..
*update* net een heel vriendelijke mens gehad aan de lijn bij 5000, supervriendelijk en heeft zijn tijd genomen voor al mijn problemen. Er is dus een verschil tussen de mensen daar. Misschien een idee om achteraf het gesprek te beoordelen.
bedankt, hier ook enkele problemen