Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-23 11h52
Antwoorden: 8 antwoorden
Waarom krijg ik geen antwoord op m'n vraag?!
Door de panne hebben de klanten ern competitie gekregen. Via sms werd dit doorgegeven. Orange-info. Je hebt onlangs problemen ondervonden bij je TV dienst. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Om een nieuwe start te maken, schenken we jou een cadeau via ons getrouwheidsprogramma Orange Thank You. Activeer het via de My Orange-app https://onelink.to/qjmus5
Deze is nergens te vinden op de app.
Enkel de vertrouwde voordelen kan ik activeren, maar helemaal niets extra door die panne!!!
Ook heb ik een week of 2 geleden gezien dat ik gezien 20 GB kon activeren of weggeven. Deze had ik graag aan m'n zoon gegeven, volgende week. Maar dat is ook plots zomaar verdwenen!!!
Waar is onze compensatie?
Binnenkort is deze zelf verlopen.
Bij mij is die 20 GB ook verdwenen, @TribeofEve
je hebt altijd 30 dagen de tijd om een cadeau te activeren. Zolang zal het wel niet duren eer het opgelost is
Het was alleszins niet ouder dan 30 dagen.
En het duurt nu toch al eventjes. Contact opnemen doen ze blijkbaar niet terug niet via mail, noch FB Messenger.
Orange App cadeau probleem is intussen opgelost, @TribeofEve
Bij mij ook alles plotsklaps verdwenen.