Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-03-20 14h51
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Gezien ik al 15 jaren klant ben kon ik deelnemen aan de wedstrijd in het kader van "Orange Thank You", maar de website lijkt mijn nummer niet te aanvaarden.
Er wordt een telefoonnummer gevraagd, wanneer ik dit ingeef krijg ik volgende melding.
'De code is onjuist of is al gebruikt'
Ter volledigheid:
a) ik registreerde me nog niet voor de wedstrijd.
b) het opgegeven nummer is correct (ik probeerde het daarnaast ook met de landcode +32 & 0032)
Nog mensen met dezelfde ervaring?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@koenlafaut je kan ook altijd eens de klantendienst bellen of die ergens een fout zien. Eventueel via messenger sturen of via twitter. Ik kan helaas niks nakijken voor je in de orange app aangezien ik de E-sim heb geactiveerd en dan werkt dat dus niet meer.
Gezien ik al 15 jaren klant ben kon ik deelnemen aan de wedstrijd in het kader van "Orange Thank You", maar de website lijkt mijn nummer niet te aanvaarden.
Er wordt een telefoonnummer gevraagd, wanneer ik dit ingeef krijg ik volgende melding.
'De code is onjuist of is al gebruikt'
Ter volledigheid:a) ik registreerde me nog niet voor de wedstrijd.
b) het opgegeven nummer is correct (ik probeerde het daarnaast ook met de landcode +32 & 0032)
Nog mensen met dezelfde ervaring?
Ugh @koenlafaut,
Misschien heb je iets gemist in de voorwaarden van het wedstrijd? Anders neem zeker contact op met het webcare-tribe, ze kunnen onmiddellijk contact nemen met het verantwoordelijke team.
Maar trek je het niet aan, Orange Thank You organiseert veel andere wedstrijden en geeft ook veel cadeaus.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Ja @patrick2 Ik zie er twee op facebook met hetzelfde problem. Er werd binnen het uur geantwoord
Wat was het antwoord?
Er zijn blijkbaar momenteel meer dingen die niet vlot gaan bij Orange ...
Het werkt niet of niet goed, onvoldoende getest, side-effects die onverwacht zijn, ....
Zou men bij Orange voor sommige zaken proberen te lopen alvorens te kunnen stappen? Of doen de firma's in onderaanneming hun werk niet goed?
Een heleboel vragen .... hopelijk ooit eens antwoorden ...