annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Wedstrijd : Fout code

Topic gestart op: 02-03-20 14h51

Antwoorden: 7 antwoorden

koenlafaut
Aspirant verkenner

Orange Wedstrijd : Fout code

OPGELOST

Gezien ik al 15 jaren klant ben kon ik deelnemen aan de wedstrijd in het kader van "Orange Thank You", maar de website lijkt mijn nummer niet te aanvaarden.

Er wordt een telefoonnummer gevraagd, wanneer ik dit ingeef krijg ik volgende melding.
'De code is onjuist of is al gebruikt'

Ter volledigheid: 

a) ik registreerde me nog niet voor de wedstrijd.

b) het opgegeven nummer is correct (ik probeerde het daarnaast ook met de landcode +32 & 0032)

Nog mensen met dezelfde ervaring? 

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@koenlafaut  je kan ook altijd eens de klantendienst bellen of die ergens een fout zien. Eventueel via messenger sturen of via twitter. Ik kan helaas niks nakijken voor je in de orange app aangezien ik de E-sim heb geactiveerd en dan werkt dat dus niet meer.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Gezien ik al 15 jaren klant ben kon ik deelnemen aan de wedstrijd in het kader van "Orange Thank You", maar de website lijkt mijn nummer niet te aanvaarden.

Er wordt een telefoonnummer gevraagd, wanneer ik dit ingeef krijg ik volgende melding.
'De code is onjuist of is al gebruikt'

Ter volledigheid: 

a) ik registreerde me nog niet voor de wedstrijd.

b) het opgegeven nummer is correct (ik probeerde het daarnaast ook met de landcode +32 & 0032)

Nog mensen met dezelfde ervaring? 

Ugh @koenlafaut,

Misschien heb je iets gemist in de voorwaarden van het wedstrijd? Anders neem zeker contact op met het webcare-tribe, ze kunnen onmiddellijk contact nemen met het verantwoordelijke team.

Maar trek je het niet aan, Orange Thank You organiseert veel andere wedstrijden en geeft ook veel cadeaus.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Gezien ik al 15 jaren klant ben kon ik deelnemen aan de wedstrijd in het kader van "Orange Thank You", maar de website lijkt mijn nummer niet te aanvaarden.

Er wordt een telefoonnummer gevraagd, wanneer ik dit ingeef krijg ik volgende melding.
'De code is onjuist of is al gebruikt'

Ter volledigheid: 

a) ik registreerde me nog niet voor de wedstrijd.

b) het opgegeven nummer is correct (ik probeerde het daarnaast ook met de landcode +32 & 0032)

Nog mensen met dezelfde ervaring? 

Ugh @koenlafaut,

Misschien heb je iets gemist in de voorwaarden van het wedstrijd? Anders neem zeker contact op met het webcare-tribe, ze kunnen onmiddellijk contact nemen met het verantwoordelijke team.

Maar trek je het niet aan, Orange Thank You organiseert veel andere wedstrijden en geeft ook veel cadeaus.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Christeleeman
Aspirant verkenner

Bij mij hetzelfde probleem.. 

peeke01
Rekruut scout

Bij mij hetzelfde probleem... Jammer, want lijkt wel een leuke "wedstrijd"

patrick2
Wijze
Wijze

@koenlafaut  je kan ook altijd eens de klantendienst bellen of die ergens een fout zien. Eventueel via messenger sturen of via twitter. Ik kan helaas niks nakijken voor je in de orange app aangezien ik de E-sim heb geactiveerd en dan werkt dat dus niet meer.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen