annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange badges

Topic gestart op: 06-12-19 19h49

Antwoorden: 12 antwoorden

Morganectr
Aspirant verkenner

Orange badges

Ik ben bijna 11 jaar klant bij Orange. Maar mijn badges op de Orange App willen niet updaten, enkel die van de Orange app is unlocked. Maar deze van Orange Tribe, Orange cloud, herladen, etc. Werken niet. Wat kan ik doen?

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben bijna 11 jaar klant bij Orange. Maar mijn badges op de Orange App willen niet updaten, enkel die van de Orange app is unlocked. Maar deze van Orange Tribe, Orange cloud, herladen, etc. Werken niet. Wat kan ik doen?

Ugh @Morganectr,

Het antwoord van @Xoffus is correct, je zou best de Customer Service stamleden contacteren. Ze kunnen je makkelijk een status geven 🙂

Totem's zonnegroten,

Totem

Shane
Gewaardeerd verkenner

Het duurt inderdaad even wanneer je badge er op komt te staan 

Maar ik zou zeker de klantenservice even contacteren als het na een week en als je veel geduld Hebt 2 weken te wachten nog niks tevoorschijn krijgt

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Shane  bij mij heeft het ook heel lang geduurd eer ik de badges had en zag staan. Bij Orange is geduld een schone zaak om de badges te verwachten. Uiteindelijk komen ze wel hoor , en de klantendienst gaat weinig kunnen doen. Veel vakbekwame mensen zitten daar niet , is mijn ervaring en ook bepaalde ervaringen die ik hier lees. Moest men echt een oplossing willen is het beste een FB bericht te sturen zodat ze het naar de juiste dienst kunnen sturen. Maar wil er wel bij zeggen dat het wel kan zijn dat de badges nog niet toegekend zijn. Dus dan gaat een dossier niet veel nut hebben als er geen badges tooekend zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik wil niemand ontmoedigen maar ikzelf ben al heeeeel lang aan het wachten op twee badges die ik al lang verdiend heb. Al gemeld via messenger, nog steeds geen resultaat.

Ik lig er niet wakker van, het zal hopelijk uiteindelijk wel in orde komen .. En die cadeau die eraan vasthangt (per drie badges is er een cadeau weetjewel) daar kan ik wel op wachten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Klopt @Cdt24801 : Normaal zou ik die badge van tribe scout al lang moeten hebben , heb deze ook nog niet ( heb nog maar 1 badge nodig voor cadeau ) nu men data badge is er wel en daar ben ik blij om.

Mijn badges zijn nu : Tribe Verkenner , Tribe Genezer , My Orange , Domiciliëring , Data Fan 100GB , Cotton ( gezien ik maar terug even klant ben )

 

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen