annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange referral programma

Topic gestart op: 21-09-22 13h34

Antwoorden: 3 antwoorden

dpeeters
Gewaardeerd verkenner

Orange referral programma

OPGELOST

Hallo. Ik lees de info van het orange Peter programma op https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/referral-programma

Hoe ik het lees lijkt het dat je hierdoor een extra nummer op je factuur krijgt. Maar dit is niet wat ik wil. 

Ik zou een familielid aanbevelen om bij lange te komen en hem dus willen refereren. Echter wil ik geen inzage in zijn gebruik en hoef ik zijn nummer dus niet op mijn factuur te zien. 

 

Kan iemand me meer info geven over dit referral programma?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Er staat of @dpeeters Dus niet noodzakelijk een nummer bij op je factuur

Door een nieuw nummer aan je factuur toe te voegen of door een vriend of familielid uit te nodigen om klant te worden bij ons, maak je in één klap twee mensen gelukkig: de persoon die je uitnodigt … en jezelf! Inderdaad, jullie worden allebei beloond!

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Er staat of @dpeeters Dus niet noodzakelijk een nummer bij op je factuur

Door een nieuw nummer aan je factuur toe te voegen of door een vriend of familielid uit te nodigen om klant te worden bij ons, maak je in één klap twee mensen gelukkig: de persoon die je uitnodigt … en jezelf! Inderdaad, jullie worden allebei beloond!

 

0 pluimen
dpeeters
Gewaardeerd verkenner

Aha! Bedankt! Dat had ik niet zo begrepen.

Dus dan laat ik hem eerst klant worden en na zijn overschakeling sturen we die SPONSOR en FRIEND berichtjes.

 

Mvg,

Dries

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Juist @dpeeters 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen