Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-09-22 13h34
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo. Ik lees de info van het orange Peter programma op https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/referral-programma
Hoe ik het lees lijkt het dat je hierdoor een extra nummer op je factuur krijgt. Maar dit is niet wat ik wil.
Ik zou een familielid aanbevelen om bij lange te komen en hem dus willen refereren. Echter wil ik geen inzage in zijn gebruik en hoef ik zijn nummer dus niet op mijn factuur te zien.
Kan iemand me meer info geven over dit referral programma?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Er staat of @dpeeters Dus niet noodzakelijk een nummer bij op je factuur
Door een nieuw nummer aan je factuur toe te voegen of door een vriend of familielid uit te nodigen om klant te worden bij ons, maak je in één klap twee mensen gelukkig: de persoon die je uitnodigt … en jezelf! Inderdaad, jullie worden allebei beloond!
Er staat of @dpeeters Dus niet noodzakelijk een nummer bij op je factuur
Door een nieuw nummer aan je factuur toe te voegen of door een vriend of familielid uit te nodigen om klant te worden bij ons, maak je in één klap twee mensen gelukkig: de persoon die je uitnodigt … en jezelf! Inderdaad, jullie worden allebei beloond!
Aha! Bedankt! Dat had ik niet zo begrepen.
Dus dan laat ik hem eerst klant worden en na zijn overschakeling sturen we die SPONSOR en FRIEND berichtjes.
Mvg,
Dries
Juist @dpeeters