annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange thank you - cadeau

Topic gestart op: 12-03-23 11h14

Antwoorden: 3 antwoorden

Evelien1
Gewaardeerd verkenner

Orange thank you - cadeau

Hi,

Onlangs was het mijn verjaardag (ongeveer 1 week geleden) en ik kreeg als leuke verrassing een orange thank you cadeau. Joepie! Ik wou het daarnet kiezen: maakte een keuze en kreeg een nieuwe pagina met daarin de link waarin ik naartoe moest gaan en de code die ik moest ingeven op de website voor mijn cadeau. Ik koos voor boeken online te lezen. Ik ben momenteel op reis en de wifi werkte niet goed. Dus de link werkte niet, en kon het niet activeren via de desbetreffende website. Daarnet wou ik het opnieuw proberen maar mijn verjaardagscadeau met link en code is verdwenen dus nu ben ik mijn cadeau kwijt zonder dat ik het op de website heb kunnen activeren?

Is er een mogelijkheid dat ik opnieuw de link kan zien zodat ik toch nog aan mijn cadeau kan?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes,

Evelien

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Frauke83
Veteraan verkenner

Contacteer zeker de klantendienst! Mij hebben ze perfect kunnen helpen met het cadeau dat ik eerst niet gekregen had voor mijn verjaardag! 

0 pluimen
Soph24
Gewaardeerd verkenner

Dag Evelien

Kan u eens kijken bij "Orange Thank you" en dan naar beneden scrollen tot "ontvangen cadeaus". Het kan zijn dat je cadeau daar staat.

Groetjes

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Evelien1 

Ik vrees dat enkel de klantendienst u hierbij kan helpen. Wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten hier op Tribe. Met het probleem dat jij hebt kunnen wij dus helaas niet helpen, hoe graag we dat ook zouden willen doen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen